Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja jammer dat deze cake helaas niet in Nederland te koop is. Ik had hem al eerder op film gezien en had al snel door dat deze wat heftiger is dan de 2.0. Per 2 in de show was echt te gek!Ik wil trouwens die Crackling Chry 3.0 hebben! Wat een ding!
Machtig verhaal! Man wat een believing. Wij zagen al van de kant af dat goed was en hadden er het volste vertrouwen in! Gefeliciteerd en bedankt!
heerlijk verslag om te lezen inderdaad Jordiplezier van een echte liefhebber straalt eraf!
Dikke proficiat met de 1e plek![]()
WIE KAN MIJ VERDER HELPEN?
tijdens de trophy werd er door een paar teams een blokje gebruikt met rood, geel en blauw/paars in de uitwerking...
ben al even aan het zoeken geweest maar kan niet achterhalen welk product dit is. wie wel?
WIE KAN MIJ VERDER HELPEN?
tijdens de trophy werd er door een paar teams een blokje gebruikt met rood, geel en blauw/paars in de uitwerking...
ben al even aan het zoeken geweest maar kan niet achterhalen welk product dit is. wie wel?
Hier issie dan!! De officiële aftermovie van Zena Trophy 2017, het was een gruwelijk feest!
hoe heet de cake met die gekleurde mines rood, blauw, paars en groen?![]()
In welke show kwam deze voorbij? Dat is wat makkelijker zoeken naar je antwoord
Ps bedoel je de rookmines uit de mascleta? dat zijn deze:
Red Wall Zena
Blue Wall Zena
Green Wall Zena
nee ik bedoel de cake van de show off, op deze thumbnail te zien![]()