[Frankrijk] , tips?

weet er echt niemand een adresje bij vias in de buurt ? :sad:

Kijk eens in de grote supermarkten zoals Leclerc of Colruyt daar vind je meestal wel wat vuurwerk zoals 2'' shell-kitjes en kleine pakketjes.

Als daar niks is kun je altijd nog een viswinkeltje opzoeken, die hebben meestal ook wel wat vuurwerk liggen.
Vraag ze anders maar eens naar feu d'artifice.:wink:

Ik ben gisteren toevallig ook nog even bij de supermarkt Leclerc wezen kijken.
Ze hadden niet heel veel meer over gewoon wat simpele pijltjes en pakketjes.
Bij Colruyt moet ik nog even kijken, daar verkopen ze meestal wel wat knal-pakketjes met 3 klap strijkers erin.

Laatst bewerkt:
Hier eindelijk foto's van ons vuurwerk gekocht in Frankrijk.

Collectie intotaal (is later nog meer bij gekomen)

collectieuitfrance2ua1.jpg

Demon King Size:

demonkingsizenaastminipjj1.jpg

MicroPyratt-Zebre:

micropyratt2dp5.jpg

Reflet Raket:)

refletno4pijl1dr2.jpg

PyraFlash II shellkitje

shellmortier1kl7.jpg

2" shell boven mortier

shellbovenmortier1wq8.jpg

2" Shell

shelllos1hg0.jpg

Shellkitje open

shellkitjeopen1mv6.jpg

Effecten shellkitje

shellkitjezijkant1qv7.jpg

SuperPyratt (2 slag strijker)

superpyrattoppakej1qh6.jpg

Super Bison K-1

superbisonk1pb1.jpg

Ofcourse daar alles afgestoken :)

Laatst bewerkt:
die reflet vuurpijlen zijn bagger heb ik ook gehad sommige stijgen daarvan niet eens op of maar een klein beetje en dan vallen ze weer op de grond

weten jullie misschien een adres net over de belgie/franse grens
ik ga er 8augustus naartoe op vakantie net in belgie in froidchapelle in wallonie
heeft iemand een frans adres of adres in de buurt van dit park in belgie

alvast bedankt

mark

In Frankrijk word ook vuurwerk verkocht in die reuze supermarkten,
zoals de hyper champion. Hier verkopen ze ook 2 inch shell kitjes:bye:

Ik was met school naar Lille geweest iets van 5 of 10 km over de franse grens ook een een hele grote supermarkt geweest maar niks gevonden toch wel raar moet je daarvoor verder over de grens zijn of kan iemand dat uitleggen ,of was het gewoon toeval ?

:bye:

Ik was met school naar Lille geweest iets van 5 of 10 km over de franse grens ook een een hele grote supermarkt geweest maar niks gevonden toch wel raar moet je daarvoor verder over de grens zijn of kan iemand dat uitleggen ,of was het gewoon toeval ?

hangt er van af naar welke grote supermarkt je bent geweest. De carefour bijv.
verkoopt geen vuurwerk

Ik weet het niet meer want dat is al een paar maanden geleden maar ik dacht iets van Europa huppelupup

Volgens mij kan ut ook gewoon toeval zijn hoor, want niet elke grote supermarkt verkoopt altijd vuurwerk, waar ik was verkocht geen een supermarkt vuurwerk (HyperMarche, HyperU, SuperU, etc), en kan ook aan de tijd liggen he, want bij al die kleine winkeltjes zie je ook altijd dat ze pas vlak voor 14 juli vuurwerk gaan verkopen.:)

bij welke supermarkt moet ik kijken in frankrijk?
en zouden ze nog shellkitjes verkoperond 8augustus

alvast bedankt

mark

Ik heb in frankrijk een hele leuke winkel met als voorkant van de winkel een tank , het was een soort gamma maar dan met leuke pro blokken en mooie paketten , niet alleen maar zoals in de super markt , weet iemand misschien de naam van die bedrijfen , ik ga nu iedergeval even googlen ervoor !

Grtz , Eric

Vuurwerk winkel in Frankrijk

Vuurwerk winkel in Frankrijk

Mijn vader die net 2 dagen geleden uit Frankrijk teruggekomen uit Chalon-sur-Saône.
Heeft daar bij een plaatselijke feest winkel deze dingen voor mij meegenomen.

Van links naar rechts.
Arcadie: Een soort romeinse kaars met 100 schoten van €3,80.
Harmony: Een cake met 10 schoten van €7,70.
Volcans geant crepitant: Fontijn van €7,90.
Extra vuurwerk is altijd leuk.:p

In deze winkel was verder te vinden een paar knallers ,shellsetje en cake met 3 minuten vuurwerk (kon ook zijn dat hij niet goed keek en het iets anders was:D)
Deze winkel zit dus in Chalon sur Saône.
Het adres kon ik niet vinden maar het zit hier:
Bij de rode stip. !Vergoten om te kunnen zien!

Stijglading, even over dat 3 minuten vuurwerk,:p

wij hadden ook zo'n pot in die winkel waar wij geweest waren gezien, die duurde ook 3 minuten, alleen dat was denk ik met fonteinen enzo:) Kostte 55 euro en had ongeveer 500 gram.

Foto's van de winkel waar wij waren geweest:

frankrijktim137ec2.jpg

rekmetvuurwerkjk2.jpg

fotosmobieljessezoveelslf1.jpg

Als je misschien even de moeite had genomen om de vorige pagina door te lezen, zou je weten dat de vuurwerkwinkel in Ales is:) Dat is niet echt dichtbij de grens, zo'n 857 km van jou vakantiebestemming af. Weetje dat ook weer:)

Ik kan het filmpje niet bekijken krijg het volgende namelijk :

This is a private video
Do you have permission to watch this video?
If you have permission to watch this video, all you need to do is Log in to Vimeo. Otherwise, please move along. There's nothing to see here.

Ik kan het filmpje niet bekijken krijg het volgende namelijk :

This is a private video
Do you have permission to watch this video?
If you have permission to watch this video, all you need to do is Log in to Vimeo. Otherwise, please move along. There's nothing to see here.

Deze melding kreeg ik ook:S

Weet iemand een vuurwerkwinkel in Bordeaux?
Mijn oudste dochter gaat op vakantie daar naar toe en is bereid om voor haar vader een winkel te bezoeken. :wink:

Back
Bovenaan