Hardcore 4

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1507
Artikelnaam: Hardcore 4 (Set Van 4)
Bruto Gewicht: 250 gram
Netto kruitgewicht: 44 gram
Aantal schoten: 10 schoten per cake
Effectomschrijving: Terror van de bovenste plank! 4 brutal hardcore 10 shots cakes!
Max. tube diameter: 16MM
Kartoneenheid: 15/4
Adviesprijs: € …
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1507_geisha_hardcore_4_vuurwerkmania_copy.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Benieuwd wat hieruit komt dan. Maar ach voor 19.99 - freakactie zullen we geen bult vallen toch :wink:

Geen idee of het wat is maar ik heb het besteld. 4 cakes voor 16 euro is het proberen waard.

Helaas hebben we afgelopen middag vanuit China vernomen dat dit artikel niet zal komen. Om deze reden hebben we de Hardcore 4 direct van de site verwijderd. Er zijn enkele bestellingen geplaatst waar dit artikel in zit. Natuurlijk zullen we binnenkort contact opnemen met deze bestellers.

Sh!t zeg...
Had deze blind besteld. Vertrouw VWM namelijk wel wat betreft kwaliteit. Wilde er een leuk mini compountje voor in de avond van maken.
Ik ben benieuwd hoe ze ons tegemoet komen met deze misser.

Helaas hebben we afgelopen middag vanuit China vernomen dat dit artikel niet zal komen. Om deze reden hebben we de Hardcore 4 direct van de site verwijderd. Er zijn enkele bestellingen geplaatst waar dit artikel in zit. Natuurlijk zullen we binnenkort contact opnemen met deze bestellers.

Ik wacht het af. Red Maroon lijkt me een gelijkwaardige vervanger hoor. No problemo.

Oei jammer. Ook op de gok besteld en leken me wel leuke potjes om mee te starten. Maar even afwachten wat het alternatief gaat zijn maar dat komt vast wel goed :
Ik wacht het af. Red Maroon lijkt me een gelijkwaardige vervanger hoor. No problemo.
Hahahah ik zat dan eerder aan de Double Demolition te denken maar ach ik ben ook de beroertste niet en zou de Red Maroon ook wel accepteren hoor :)

Damn deze ook net besteld gisteren. Afwachten naar de vervanger dus....

Erg zuur om te lezen, kon wel een erg leuke set worden namelijk.
Hopelijk wordt deze verzet naar 2018.

Balen! hier ook op de gok besteld. 4 cakes voor die prijs is ook moeilijk te vervangen.

Ook ik had deze set van 4 bestelt tegen een mooie prijs. Jammer dat ze niet leverbaar zijn, maar daar is niks aan te doen.
Ik hoop op een mooie vervanger.:)

Ik ga er vanuit dat het contact met deze bestellers via de mail gaat?

Vervanger zal iets van Bonbini Palm of Fearsome Farao worden denk ik. Ook niks mis mee, alleen zijn die nu wel sneller uitverkocht, waardoor daar ook weer vervangers voor gezocht moeten worden haha.

Aangezien er (hopelijk snel) contact met ons opgenomen zal worden ga ik ervan uit dat we onze vervanger wellicht zelf mogen kiezen. En zoniet, vertrouw ik op een waardige vervanging.

Back
Bovenaan