VesperCycloon
VWC lid
Hoi Dennis, krijgen jullie ook nog knal en of salute cakes in het assortiment van Weco?? Die van Evo heb ik al.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer verwacht je Pangu op bezoek te krijgen Dennis? Vind hun dit jaar laat met het naar buiten brengen van informatie van de nieuwe producten
Hoi Dennis, krijgen jullie ook nog knal en of salute cakes in het assortiment van Weco?? Die van Evo heb ik al.
Ik heb 2 boxen van Evolution nog even op de oude prijs laten staan dit is de:
Snowstorm € 99,95
Rambam 2.0 € 99,95
Deze zijn ook nog beperkt beschikbaar in de voorraad en zo als bekend op bij Evolution Fireworks. Dus Op=Op
Verder is alleen de FAST OR FURIOUS 1 omhoog gegaan in het cake verhaal deze staat nu op € 19,95 ook deze is uitverkocht bij Evolution en we hebben hiervan nog 1 Karton staan.
De Pangu prijzen daar heb ik nog niets aan verandert en deze laat ik even staan tot dat ik Pangu op bezoek heb gehad in Almere.
Zo als jullie waarschijnlijk al hebben gezien ben ik de shop aan het klaar maken tussen door om zo op tijd klaar te zijn voor de voorverkoop vanaf 1 november in Almere en omstreken.
Hebben jullie vragen over weco of wil je iets hier over weten stuur me daar even een pm over.
Hebben jullie vragen dan hoor ik dat wel
Bekijk bijlage 33248
Bekijk bijlage 33249
Zo juist toegevoegd op de webshop de Coco Bleu van Evolution.
Ik had wat berichten er over gelezenen heb even een karton aangekocht en deze staat vrij in de voorraad inmiddels.
Bekijk bijlage 33356
Hoi Dennis,
Tot nu toe zie ik alleen EVO en Pangu, buiten de opruiming om. Komen er nog andere collecties Bij? En indien Ja, wanneer?
Yes! In verband met cashflow..