Interview met Marchel van der Berg (Evolution) Duits

Ik verwacht dat mijn filmcarrière hierdoor zeker een flinke vlucht zal gaan nemen:D

Mocht ik voor de nieuwe James Bond worden gevraagd zal er flink wat vuurwerk gaan komen.

Gr
Marchel

Leuk! Zien we meneer Pyromaniac1975 ook eens in het echt. Kon het nog redelijk volgen ook met m'n Steinkohlendeutsch :D

Ik ben van die generatie dat is opgegroeid met de Duitse televisie aangezien we vroeger alleen Nederland 1 en 2 hadden. We weken uit naar de Duitse kanalen omdat daar gewoon meer te zien was (films, series, tekenfilms etc.) Anyway, om een lang verhaal kort te maken, ik heb alles begrepen wat hier gezegd werd en moet Marchel een compliment geven voor de beheersing van de Duitse taal. :)

Ik ben van die generatie dat is opgegroeid met de Duitse televisie aangezien we vroeger alleen Nederland 1 en 2 hadden. We weken uit naar de Duitse kanalen omdat daar gewoon meer te zien was (films, series, tekenfilms etc.) Anyway, om een lang verhaal kort te maken, ik heb alles begrepen wat hier gezegd werd en moet Marchel een compliment geven voor de beheersing van de Duitse taal. :)

Ook wij keken veel naar de Duitse zenders wat resulteerde dat ik op mijn 8e Duits kon spreken en begrijpen:)en dit heeft best wel wat voordelen opgeleverd.

Back
Bovenaan