Wicked Whistle

Bloedmooi, maar voor de tijdsduur net niet te verantwoorden aan mijn budget. Als dat minder speelt voor iemand is dit een prachtig ding!

Wat een schitterend product. Erg origineel effect, heb het zelf nog nooit gezien. Even onthouden deze.

Zeer mooie box en uitermate geschikt om in een showtje te verwerken.
Maar na het debacle van de Machine Gun Box van vorig jaar, dit jaar geen Vuurwerktotaal voor mij.
Blijf rustig een jaartje wachten.

Zeer mooie box en uitermate geschikt om in een showtje te verwerken.
Maar na het debacle van de Machine Gun Box van vorig jaar, dit jaar geen Vuurwerktotaal voor mij.
Blijf rustig een jaartje wachten.

Ik heb met nieuwe producten van vwt hetzelfde. De bewezen producten zijn prima. Maar die machine gun ben ik ook nog steeds ziek van. Had grootse verwachtingen, en uiteindelijk geen leaves, ander tempo, en het grasveld aan gort omdat ie in de fik vloog na enige tijd.

Ik snap eigenlijk niet zo goed dat een importeur afgedroogd word op basis van 1 product welke niet presteerde zoals bedoeld.

Al jaren zit VWT in mijn collectie naar alle tevredenheid en ja ook ik had de machinegun afgelopen jaar....

Ik snap eigenlijk niet zo goed dat een importeur afgedroogd word op basis van 1 product welke niet presteerde zoals bedoeld.

Al jaren zit VWT in mijn collectie naar alle tevredenheid en ja ook ik had de machinegun afgelopen jaar....

Daarom geef ik ook aan dat het mij alleen om de nieuwe producten gaat. En overigens ben ik terughoudend bij elke importeur, maar hier extra alert. Het gaat toch om een klap geld die je daar neerlegt.

Ja hoor, fantastisch ding en weer een uniek effect!
Sowieso erbij, ook al is ie prijzig, dit is voor mij een must have.

Pfffff gaat direct op de lijst, gaaf!!! Hopen dat die fluiters enorm ver uit elkaar gaan en zo hoog mogelijk ook. Gaaf product hoor!!

Zeer en zeer mooi.
Falling leaves en vuurwerktotaal heb ik echter wel slechte ervaringen mee als nieuwkomend product.

Maar misschien toch maar proberen.

Na de demo van gisteren voor mij de potentiële nieuwkomer van het jaar. Wat een topper

Dit is er eentje om in de gaten te houden. Mooie rauwe fluiters met een prachtig eindeffect. Wel wat prijzig voor de tijdsduur.

Back
Bovenaan