Zelfde hier, had er 4 gekocht maar wat een drama. Voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar.
Ik blijf bij de pyrotorch, werkt voor mij tog echt het fijnst.
Ben dus niet de enige, begon al aan mezelf te twijfelen. Vraag mij af waar dit aan ligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zelfde hier, had er 4 gekocht maar wat een drama. Voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar.
Ik blijf bij de pyrotorch, werkt voor mij tog echt het fijnst.
Ben dus niet de enige, begon al aan mezelf te twijfelen. Vraag mij af waar dit aan ligt.
Vraag mij dan af wat jij anders doet![]()
hier ook nooit problemen gehad met de action branders.
heb er een stuk of 8 maar heb er nog steeds van 4 jaar geleden en die doen het nog steeds.....sommige hebben honderden lontjes aangestoken en doen het nog steeds
Ook heb ik weleens zelf aansteeklonten gemaakt van opgerold keukenpapier. Goed nat maken, uitwringen en dan dagen laten drogen. Betere aansteeklonten zijn er niet.
Heb je ze weer gevult of dat niet?
En vroeger toen we nog gewoon om 10 uur mochten stoken en toen ik nog bezig was met de sloffen astronauten en babypijltjes gebruikte ik altijd aansteeklonten. Wel het liefst die met een rode buitenkant, want daar had je langer plezier van. Ook heb ik weleens zelf aansteeklonten gemaakt van opgerold keukenpapier. Goed nat maken, uitwringen en dan dagen laten drogen. Betere aansteeklonten zijn er niet.
Ik verbaas me er nog steeds over dat de aansteeklont als een veiligheidsartikel wordt gezien. Ik kloot altijd enorm, zeker bij de kleinere artikelen. Kleine fonteintjes pleuren om en in het donker zie ik geen moer waardoor je lang bij de cake zit te blazen en te doen. Ben ik de enige die dat zo ervaart?