Freaksorthen is weer geopend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Assortiment is met 40 producten(oa Pangu) uitgebreid. Daarnaast zijn volgens mij ook prijzen aangepast, fairytail-assortiment kost nu bijv €89,95 en was eerder nog €99,95.

Worden de nieuwe producten van Evolution toegevoegd op de freaksite van jullie, kan ik rekening houden met mijn budget voor het project die ik wil schieten komende oud en nieuw, is nog maar 4 maandjes :).

Worden de nieuwe producten van Evolution toegevoegd op de freaksite van jullie, kan ik rekening houden met mijn budget voor het project die ik wil schieten komende oud en nieuw, is nog maar 4 maandjes :).

Zou ook graag de nieuwe producten willen kunnen bestellen, doet het in december niet zo pijn in de portemonnee!

Las ik net op de freaksite:

Extra boxen actie:

Bij aanschaf van 3 boxen of meer ontvangt iedereen een GRATIS Fast or furious box 4. Deze box bevat 4 x 25 shots cakes van 25mm met een losse verkoop waarde van €119,80.

Las ik net op de freaksite:

Extra boxen actie:

Bij aanschaf van 3 boxen of meer ontvangt iedereen een GRATIS Fast or furious box 4. Deze box bevat 4 x 25 shots cakes van 25mm met een losse verkoop waarde van €119,80.

Zag het zojuist ook voorbij komen op de site. Dat is een scherpe actie zeg, zo bovenop de al geldende freakprijzen. Ben benieuwd of dit gewoon 4 losse Fast or Furious cakes zijn of dat dit om een nieuwe box gaat.

Dat is inderdaad wel een heerlijke actie hoor. En dikke korting en een gratis box.

Kan dit door iemand van Orthen bevestigd worden? En tot wanneer loopt deze actie? Gr

Net bevestigd gekregen vanuit Orthen dat de actie voor zowel oude als nieuwe bestellingen geldig is.
Dat wordt dus nog en box bestellen om tot drie te komen, maar welke... :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan