[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een prijzen zeg, heerlijk. Staan weer geweldige toppers op tegen zeer scherpe prijzen.

In Vierhuizen zijn ze er nog wel.
Net toch maar Crown Mix, Insane, Furious 1 en Red Ghost besteld. Wat een prijzen zeg...:D

Yes, net toch nog even een bestelling gedaan. Eerste keer voor mij zo vroeg bestellen, maar de aanbieding was er ook wel naar. Ik kijk er naar uit :cool:

Ik heb een aantal hardlopers bijgeboekt in Haulerwijk!! :D

Let op, de huidige prijzen van Evolution zijn een openingsactie! De prijzen gelden tot morgenmiddag 15.00!!

Ook mijn eerste bestelling van het jaar is een feit! Veel later dan normaal, maar zeker het wachten waard geweest!

Wie moet ik een berichtje sturen wanneer ik geen bevestiging gehad heb van mijn bestelling? Ik heb wel een betalingsbewijs, wanneer nodig!

Als je op de site van zowel Vuurwerk outlet Vierhuizen, Groningen of Haulerwijk kijkt dan kom je per winkel de contactgegevens tegen. Waaronder het volgende emailadres: [email protected]

Als ik jou was zou ik naar dit emailadres een email sturen en vertellen wat er aan de hand is.

Heb hetzelfde probleem. Is dus toch iets met het systeem.
Kan trouwens even duren voordat je een mail terug krijgt. Heb woensdag een mailtje gestuurd, maar nog niks ontvangen.
Nu is dat natuurlijk niet erg, want de heren kennende lossen dit z.s.m. op. Maar dan kunnen jullie daar in ieder geval rekening mee houden. :wink:

Laatst bewerkt:
Hmm apart dat er geen bevestigingsmail binnenkomt. Ik zal het opnemen met onze ict'er!

Er wordt iets minder snel op e-mails gereageerd door de drukte van de verbouwing. We zullen overal op reageren, alleen iets minder snel als dat jullie van ons gewend zijn! :wink:

Snowstorm

Van €169,00 Voor €75,00!!

5044.1496857890.png

Van €169,00 Voor €75,00!!

http://vuurwerkoutlethaulerwijk.nl/artikel/snowstorm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan