Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

Stad/dorp: Kalkar (Duitsland)
Datum: 23 september 2017
Tijdstip: ...
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: Consumenten en professioneel vuurwerk
Bijzonderheden: ...

ZenaTrophy2017.jpg

Jaja Hij is weer de Zena Trophy 2017 Dit keer in Duitsland bij Kalkar naast het pretpark

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook weer aanwezig mocht het door gaan. Dit mag je als vuurwerkliefhebber gewoon niet missen. Desnoods entree vragen als het teveel geld gaat kosten. 5-10 euro kan ik wel missen voor een dag plezier. Misschien wat leuke Italy cylinders verwerken in de eindshow.

We hadden hier ook nog wat ideeen! Wall of thunder bijvoorbeeld.. duurt niet lang maar lijkt me top om een keer mee te maken��
Een avond mascleta!
Pyromusical met een tower of light!
Wij zijn er in iedergeval bij, en de slaap plekken zijn al geregeld!
Mijn zus die woont er 15 minuten vandaan��

Pyromusical zou mooi wezen. :p Ook wel lachen dat het daar bij wunderland is kunnen gelijk wat speulen daar overdag lol.

Mijn neef heeft weer bedacht om deze dag te gaan trouwen, helaas er weer niet bij! zie graag de films achteraf of komt er een live stream (vuurwerkbieb)!!

Hopelijk dit jaar weer aanwezig, vorig editie helaas moeten missen door het werk.

Mijn voorkeur gaat uit naar een dikke escalatie show ipv een pyromusical. Maar goed, we zullen zien waarmee we verrast gaan worden.

Deze locatie trekt mij meer aan dan België en ik ben vrij die dag, ik denk dat dit mijn eerste trophy gaat worden :)

Back
Bovenaan