Evolution Teaser thread

Status
Niet open voor verdere reacties.
En weer een abonnementje toegevoegd ...
Ben benieuwd en leuk om de nieuwtjes te volgen :)

We zijn in ieder geval vol met passie bezig waarbij we...ook al is het moeilijk de wow factor nog een treetje hoger te leggen met onze boxen.

Leuk topic Marchel en ga het zeker in de gaten houden. Ben benieuwd hoe je ons gedurende het jaar gaat teasen. De passie spat er inderdaad vanaf en je legt de lat wederom erg hoog. Ga zo door!

Evo volgend jaar op 1?? Who knows, ben zeer benieuwd naar de vorderingen gedurende het jaar! Zet hem op Marchel!

Ga dit zeker in de gaten houden gedurende het jaar. Evolution is immers wel een van mijn favoriete importeurs geworden. Elk jaar weer geweldige nieuwe producten. Afgelopen jaar met de Red Ghosts en de Snowstorm meer dan positief verrast bijvoorbeeld. Kortom, ga zo door Evolution!

Ja wat moet je vandaag de dag van Evo zeggen.... Ik heb eigenlijk alleen een goed woord over voor Evo!! Zoals bij elke importeur gaan er dingen fout, maar zoals door Evo gecommuniceerd wordt / wordt meegedacht dat zie je niet veel en daarbij ze zijn super transparant.
Je kan zien dat hier echte liefhebbers van vuurwerk bezig zijn.
Ik hoop dat we nog vele jaren van Evo en de prachtige producten mogen genieten. En dit topic ga ik zeker in de gaten houden!!

wat een teaser... wsl pas film materiaal van de zomer... wordt nagels bijten :)

bijna spijt dat ik al aardig wat gepreorderd heb in freakactie's.
Andere kant goed, nu sparen voor mooie producten van het najaar :)

Bij deze even een soort van hint op een bepaald product waar we momenteel mee bezig zijn te her introducering.
De productie batch uit 2005/2006 van deze geweldige ??? ?????? waren oppermachtig en gaan we proberen in mogelijk nog iets verbeterde versie terug te brengen:angel:

ScreamQueensBanner.jpg

De look zal ook enigszins een beetje hetzelfde worden.

gr
Evolution Fireworks

falcon? Je moet wel een erg goede bak maken voor een hele goede prijs wil je dat tot een succes maken met de underground return of the phoenix. hopen dat het lukt want voor een goede fluit ben ik altijd wel te porren.
greetzz

of een fluitpijl. Scream zet je er niet voor niets op ;-)
cruise rockets misschien... zou ook wel leuk zijn.
greetzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan