Fallas 2017

Zeker niet verkeerd, toch lekker als je die even meepakt hehe.
Gek om te zien dat die hekken er nu nog staan, maar goed dat ze dit wel zo regelen allemaal.

Was weer een mooie editie, superkort meegemaakt, maar erg veel kunnen zien, van de 32 uur daar toch 29,5 benut. :) Gewoon mooi om met elkaar daar weer te genieten, het gevoel van thuiskomen, prachtig weer erbij, megaveel digitaal op het plein de 18e, kon niet beter wat dat betreft!

Volgend jaar weer erbij, kijk er nu al naar uit!

Met pijn in mijn hart moet ik helaas vertellen dat ik dit jaar helaas Falles heb moeten missen. Vlak voordat ik die kant op zou gaan heb ik een ongeluk gehad, 2 gekneusde ribben, een hersenschudding en m'n rug en nek flink verkloot. Ik kan nu gelukkig weer een beetje zelf lopen, maar ik heb nog steeds hulp nodig van anderen om m'n schoenen aan te doen enzo maar er zit verbetering in. Heb er flink van gebaald omdat ik eigenlijk een jaar heb uitgekeken naar Falles en dat alles werd me afgenomen door een simpel ongeluk.

Ik heb Lars en nog een aantal andere mensen gesproken die gelukkig wel Falles 2017 mee hebben kunnen maken en ik wil jullie graag allemaal bedanken voor de foto's, filmpjes en verhalen die ik van jullie heb gehad. Bij het zien en lezen van jullie materiaal heb ik me toch in m'n gedachten een beetje thuis kunnen voelen in de stad waar ik voor gevallen ben.

Ik heb al gezworen dat ik volgend jaar weer naar Valencia ga, en ik ga mijn wraak op dit jaar nog wel krijgen, volgend jaar ga ik gewoon een maand lang i.p.v. een weekje!

Bedankt iedereen voor de filmpjes en fotos, ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben van alles wat Valencia te bieden heeft, en volgend jaar komen jullie me nog wel tegen daar!

Hier nog een liedje waarvan ik gedacht had dat ik deze voor het eerst zou horen dit jaar op de album release van Zoo:
https://www.youtube.com/watch?v=S9H1-T3dmcE

Geweldige muziek, geweldige geschiedenis, geweldige cultuur, geweldige vrouwen :angel:, en geweldige vuurwerkshows, Valencia!

Poe, dat is zeek zeker zuur om te horen man! Hopelijk herstel je snel en kun je inderdaad volgend jaar ons lekker de ogen uitsteken door een volle maand te gaan :wink:

Klein showtje vlakbij ons appartement. Helaas was mijn accu op en viel mijn telefoon uit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekkere beelden vuurwerkftw, genieten. Vooral ook de beelden in de kooi zijn mooi om te zien.

Blijft elke keer weer bijzonder om hier bij te mogen staan.Het is bijna niet te doen om iemand uit te leggen hoe het is om dit geweld van zo dicht bij te zien/voelen. Dat moet je gewoon eens meegemaakt hebben. :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan