Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

@ vuurwerkduiven, gaan er dan meerdere cakes tegelijk af bij het vuurwerkoutlet filmpje? die box gaat namelijk veel sneller.

kan ook met de manier van doorlonten te maken hebben of idd vonk overslag , kan het moeilijk zien of er daad werkelijk vonk overslag is . het scheelt een kleine 20sec. Had hem zelf ook met oud en nieuw maar nieuw niet gefilmt helaas

Kon het niet laten.. Wat een box! Aangeschaft zojuist. Ben zeeeeer benieuwd hiernaar. Zal toch niks voor niks nr 2 van afgelopen jaar zijn geworden

Dat kruipende goud (het flowercrown effect in cake 3 en 6) is zo onwijs mooi! Hopelijk komt daar nog een keer een uitbreiding van in de vorm van een losse cake of extra cakebox :D Het is misschien wel goed dat in de 2016 versie wat meer stijglading zit :p (zie eerste filmpje, cake 3... daarom wat minder gefilmd door m'n vriendin).

Los geschoten want vierde O&N op 3 verschillende locaties en wilde dat iedereen mee kon genieten. Cake 3, 5 en 6 staan op film. Versie 2015.

Mocht je je het afvragen, dat lachje tussendoor op de laatste film is omdat er iemand in de straat verderop een vuurpijl afstak, maar naast het effect van de spectacle show totaal verbleekte natuurlijk :p Valt dat net buiten beeld, vandaar.

Echt een topper van een box. Effecten zijn immens groot en erg goed uitgewerkt. Dit is duidelijk te zien op de films van TryMike. De Spectacle Show line vind ik erg goed en ben dan ook reuze benieuwd naar de toevoeging in deze lijn.

Ik had ook de 2015 versie, wat een top bak.. die brede effecten tot de grond.

Heel veel mensen dachten dat het professioneel vuurwerk was.

2015 versie was idd ongekend! Jammer dat dit niet meer kan, maar begrijpelijk ivm keuring. Bij voldoende afstand gewoon prima te doen die 2015 versie. Erg brute bak! Beste van NL!

ik had de 2016 versie , vond deze net zo goed als de 2015
je kon wel merken dat er verschil in stijghoogte zat
maar deze bak is PUUR genieten echt kwaliteit

Ik zie het nog altijd niet hoor. Ja, groot en hangend goud is mooi maar de samenstelling van effecten vind ik niet opvallend. Dan is bv Evo's Rambam een stuk opvallender, Golden Age en Mayhem ook. Magoe, groooot scoort altijd goed hè. En t is een leuke hype (geweest) hè.

Ik zie het nog altijd niet hoor. Ja, groot en hangend goud is mooi maar de samenstelling van effecten vind ik niet opvallend. Dan is bv Evo's Rambam een stuk opvallender, Golden Age en Mayhem ook. Magoe, groooot scoort altijd goed hè. En t is een leuke hype (geweest) hè.

Vind ik ook, de effecten zien er afzonderlijk allemaal goed uit maar ik vind de samenstelling ervan rommelig overkomen. Heb het idee dat ze er teveel mee wilden doen.

ach je kunt een drietal cakes ook los halen dus daar kan je zelf iets mee verzinnen.
Ik vind het wel een mooie box, maar golden age vind ik mooier. Misschien dat deze er ooit nog bij komt.
greetzzz

Gister avond een goed gedroogde spectacle 120 afgeschoten en die presteerde goed.

Hoop dat de spullen dit jaar eerder binnen kpmen want dat is een wereld van verschil met hoe de box met oudjaar presteerde.

Gister avond een goed gedroogde spectacle 120 afgeschoten en die presteerde goed.

Hoop dat de spullen dit jaar eerder binnen kpmen want dat is een wereld van verschil met hoe de box met oudjaar presteerde.

Begrijp ik uit jouw bericht dat het gaat om de 2016 batch? Heb je de Spectacle Show 120 ook gefilmd gister?

Het speelt vast ook mee dat het buiten oud en nieuw vaak sowieso een stuk beter word ervaren dan op de dag zelf als je al veel vuurwerk hebt gezien.

Back
Bovenaan