Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me bij dit soort berichten dan toch af hoe zo'n bunker in elkaar zit. Klinkt wel alsof een van de vele gangetjes van het doolhof uit kwam op een van de vele kamertjes waar toevallig in een hoekje achter een muurtje nog een paar boxen stonden :p

Ik vraag me bij dit soort berichten dan toch af hoe zo'n bunker in elkaar zit. Klinkt wel alsof een van de vele gangetjes van het doolhof uit kwam op een van de vele kamertjes waar toevallig in een hoekje achter een muurtje nog een paar boxen stonden :p

gerrit heeft een maximale opslag capiciteit van 50.000 kg vuurwerk , lijkt me een logisch verhaal dat je af en toe wat tegen komt

Hallo Niels,

Twee artikelen had ik meer van dan ik in eerste instantie had geteld.
Van het andere kreeg ik een annulering.
Maar een kijkje in de bunker kan bij ons altijd.
We houden einde van het jaar weer een open huis, met een kijkje in de bunkers.

Gerrit

Hallo,

Weer even een paar leuke aanbiedingen.

Aftershock Damage inc voor € 4,00 van Mania
Zigra voor € 12,50 van Mania
Garden Party 1 voor € 99,95 van Pangu

Gerrit

Laatst bewerkt:
Hallo,

Onderstaande aanbiedingen nog 2 dagen, woensdag komen er weer een
paar andere aanbiedingen.

Gerrit

Laatst bewerkt:
Ook maar even een karton (16) Aftershock Damage meegepakt. Altijd leuk om een project mee te eindigen! Alweer de 18e doos bij Gerrit!

Is ook wel heel goedkoop en zo erg goed te doen om het per karton te doen.
Lekkere aanbieding.

Hallo,

Onderstaande aanbiedingen nog 2 dagen, woensdag komen er weer een
paar andere aanbiedingen.

Gerrit

Kom maar met de nieuwe aanbiedingen.

Mooie aanbiedingen weer! Hier ook de Blending Scars besteld. 50 euro is geen geld voor 4 mooie waaiers.

De prijzen zijn al erg scherp en dan ook nog eens elke week super scherpe aanbiedingen. Ik vind zelf de Roar erg interessant en voor dit geld goed te doen om in meervoud te schieten.

Toch ook maar even de blending scars nog meegenomen. Mooie prijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan