[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal het even uitleggen waarom Groningen nog niet online is:
Begin dit jaar zijn we overgegaan naar een nieuw computer systeem, daar kunnen we straks makkelijker de orders mee verwerken en hebben we ook gelijk een kassa systeem)
Op dit moment zijn we bezig om een vestiging erbij te openen (later meer hierover).

Maar nu het goede nieuws:
Groningen zal over twee week weer online komen met geweldige actie"s
We hebben alweer hele mooie producten kunnen kopen:)

Assen, is altijd welkom <3

In Zwolle is net een winkel gestopt met verkoop afgelopen jaar dus weer ruimte voor een nieuwe... Eh, mag altijd hopen toch:D

Benieuwd hoe het ass in Grunn er uit gaat zien; is dat vanouds niet met dezelfde importeurs als in Vierhuizen maar minus Witte en Pangu? Of vergeet ik er wat?

Ik denk dat naast Assen Winschoten ook nog een optie is, denk wel dat ze een vestiging wat in het noorden ligt, puur voor het transport en opslag van het vuurwerk.

Ik denk dat naast Assen Winschoten ook nog een optie is, denk wel dat ze een vestiging wat in het noorden ligt, puur voor het transport en opslag van het vuurwerk.

Klanten die rijden nu toch wel naar bet noorden, je kan dsn beter een nieuwe afzetmartkt zoeken, bv utrecht NB limburg

Hahahaha, mooi om te lezen al dat gegis waar wellicht de nieuwe winkel zal komen.

Ben zelf ook best benieuwd iig! :p

Klanten die rijden nu toch wel naar bet noorden, je kan dsn beter een nieuwe afzetmartkt zoeken, bv utrecht NB limburg

Eens! Nog een winkel in het noorden zou betekenen dat je in je eigen vijver zit te vissen. Een goed bereikbare locatie centraal in ons land zou veel logischer zijn. En dat zou ik zelf uiteraard ook niet erg vinden haha.

Eens! Nog een winkel in het noorden zou betekenen dat je in je eigen vijver zit te vissen. Een goed bereikbare locatie centraal in ons land zou veel logischer zijn. En dat zou ik zelf uiteraard ook niet erg vinden haha.

Helemaal mee eens. Ik denk dat als er een nieuwe vestiging van Vuurwerk Outlet met een centrale ligging komt en ze hanteren dezelfde prijzen als bij de andere winkels (waaronder Groningen en Vierhuizen) dan denk ik dat dat wel eens een groot succes zou kunnen worden. Inderdaad echt mooi dat gegis, leuk dat het zo leeft. Ben nu ook wel reuze benieuwd!

Laatst bewerkt:
Vermoed dat ze een plek zoeken om ook Evo te kunnen dealen en dan niet al te ver van huis. Mss zuidoost hoek van de provincie, tussen Veendam en Emmen ofzo...mijn gokje, wat kunnen we winnen? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan