Doorlont projecten - Video's

12 x 9 shots Supermarktkillers van Vuurwerk24 (Heron).

DSC_0211.jpg

Persoonlijk vond ik het effect niet heel groots maar voor die prijs (3 halen 1 betalen) is het altijd leuk om even te knutselen.

Project 4 van afgelopen jaarwisseling, kort maar krachtig.:)
Burn-it Domination en Final solution van China Red.

Het laatste project van afgelopen oud en nieuw. Mijn eigen film was mislukt(wazig) maar gelukkig had iemand het met zijn mobiel gefilmd. Heb ik er toch nog een filmpje van.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel vet! Wel beetje druk in de lucht of vond je zelf niet? Lijkt mij dat veel effecten verloren gaan, wel veel geweld, dat wel:p

Het was inderdaad druk in de lucht maar dat was juist de bedoeling had daarvoor genoeg mooie boxxen en cakes al afgestoken en dit was gewoon even lekker 2 min keihard rammen!!:cool:

Ik heb net even de film in de post toegevoegd. Lekkere film hoor, bedankt voor het delen. Wat een chaos en goed gevulde lucht. Als dit je bedoeling was, dan is dit erg goed gelukt. Ik vind vooral de finale erg lekker. Ik vermoed dat dat het single shot project is?

Thanks voor het toevoegen van de film ja dit was zeker allemaal de bedoeling net wat ik zei ik had voldoende daarvoor al geschoten en vorig jaar duurde me de finale te lang dus nu was het gewoon gas erop en gaan en inderdaad die laatste was het single shot doosje met nog een delicious thunder finale aankomend jaar ga ik weer hetzelfde proberen alleen misschien wat andere producten maar dat gas erop en goed gevuld hou ik erin :D

Chaosproject van meer dan 300 shots in 35 seconde. Een mix van diverse cakes. Filmpje komt uit 2008, vandaar ook de wat mindere beeldkwaliteit.

2 kleine projectjes. Volgend jaar maar wat meer doen en groter.

Stars over Vienna
Massive+Red Heat (gestopt na 3 tubes)+Sparkling Snow

Shaft
Crank
Cruelty

Op mijn computer vond ik een aantal beelden van de afgelopen jaren, Ik heb niet veel beelden en daarom open ik niet een eigen topic maar ik wil het wel graag met jullie delen.

Doorlont project 2015-2016. (Alleen Duits vuurwerk)

Verder kunnen jullie op mijn You Tube kanaal video's verwachten van vuurwerkshows in de regio Eindhoven.

Tja als je het mij vraagt vind ik het ouderwets door lonten toch een beter resultaat hebben
dan zo n grote doos .
Want met zo n grote doos heb je toch weer van die irritante tussen pauzes .
Best jammer als je gewoon een constant volle lucht wilt hebben .

Tja als je het mij vraagt vind ik het ouderwets door lonten toch een beter resultaat hebben
dan zo n grote doos .
Want met zo n grote doos heb je toch weer van die irritante tussen pauzes .
Best jammer als je gewoon een constant volle lucht wilt hebben .

Wat is het verschil tussen ouderwets doorlonten en ´zo´n grote doos´ dan? Dat doorlonten blijft toch gewoon hetzelfde? Cakeboxen zijn er juist perfect voor gemaakt om door te lonten, waar dat bij verschillende losse cakes vaak verkeurd uitvalt met het reservelont van cake a naar het hoofdlont van cake b. Of bedoel je de compoundboxen, want dan ben ik het wel met je eens dat sommige dus nu vertragingen hebben.

Maar zelf creatief aan de slag gaan met cakes die je tijdens freakacties hebt aangeschaft geeft vaak een beter resultaat omdat je precies het effect kan kiezen wat je wilt. En het is ook nog eens leuker! Heb zelf dit jaar ook een blokje gemaakt van 3 waaiers en dat resultaat mocht er wel wezen. Had ze ter plekke gewoon bij elkaar gedaan, daar was verder niet over na gedacht van te voren.

Dit kostte me uiteindelijk 70 euro en het publiek vond dit nog mooier dan de doorlontboxen die ik had.

jou Wings liep een stuk beter door dan mijn exemplaar. Wat een verschil maakt dat zeg. Een fraxi langzamer en de hele beleving valt weg.

Heel mooi filmpje MasterBsc, leuk gedaan en vind de opbouw erg geslaagd.
Helemaal omdat je het van te voren niet daarvoor gekocht hebt maar ter plekke achter elkaar zet.

Back
Bovenaan