[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Crashbox helaas al op! Hopelijk komt er nog een nieuwe lichting? Maar mooi assortiment met super prijzen! :applause::thumbsup:

Ongelofelijk wat een prijzen... :frusty: Heb vanmorgen vroeg maar een bestelling geplaatst, wel dik 2 uur rijden maar voor deze prijzen heb ik dat er zeker voor over. Gelukkig oa de Transbomber en Crashbox kunnen bestellen :)

Mooie site, er staat alleen geen aantal voorraad meer bij. Voorheen kon je dit wel zien, hoe zeker kun je nu zijn dat je ook krijgt wat je besteld?

ik krijg volgens mij de oude site. krijg meteen een popup met 'beste gast jet is dit jaar noet meer mogelijk om via deze site te bestellen. heb de cache al eens geleegd maar helpt niet

Ik heb al 2 bestellingen geplaatst vanmorgen en wil daar nog wat kleins aan toevoegen. Nu geeft de site aan dat ik minimaal voor EUR 25 moet bestellen. Klopt het dat elke bestelling boven de EUR 25 moet zijn ongeacht of je al met de andere bestellingen daar al ver boven zit?

pfff, twijfel twijfel... Zitten goede prijzen tussen. Alleen die middle of nowhere...
Ik ga denk ik nog ff wachten tot Groningen online komt. Als ik naar vierhuizen zou gaan zou het zijn om artikelen van witte vuurwerk en die zijn juist net iets minder geprijsd(alhoewel nog steeds fantastische kortingen)
ik twijfel nog ff verder....
greetzzz

mooie prijzen, eerste kleine bestelling gedaan. vanavond of zo maar even rustig verder kijken wat ik wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan