Mayhem [Box]

als je die laatste cake ( insane ) er ook nog los bij koopt, en zorgt dat de laatste 2 tegelijk afgaan en de salvo's beide kanten opschiet lijkt het me nog mooier!

Maar wat is nu het probleem van het doorlonten, wil deze ook bestellen , lees dat er lonten niet goed geplaastst waren. Hoe hebben jullie dit opgelost. Zonder lange pauzes er tussen.

Dank je voor de reactie maar bedoelde meer hoe de jongens het hier hebben opgelost, hoe ze uiteindelijk hebben doorgelont. Maar goed om te horen dat het vanaf dit jaar geen probleem meer geeft.

Deze had ik al gelezen, maar snap dat je de lonten naar beneden kan trekken snap alleen niet wat woed bedoelt met buiten de box om vast makem.

Mayhem 150sh Evolution 2016 versie

Dit is het enige filmpje tot nu toe waar deze cakebox echt goed uit de verf komt! Ik dacht voorheen dat het maar een matige box was, maar nu zie je hoe goed ie is! Prachtige grote boeketten en dan met meerdere shapes. Zeker een aanrader en een goede 2e optie voor de Spectacle boxen!

Deze had ik al gelezen, maar snap dat je de lonten naar beneden kan trekken snap alleen niet wat woed bedoelt met buiten de box om vast makem.
Als je de cakes uit de doos haalt kun je de lonten makkelijk naar beneden trekken en aan elkaar maken. Dan de cakes aan elkaar tapen en terug in de doos zetten.

Ok dank je voor jullie reacties haha maar zo lont ik eigenlijk altijd door. De lonten tot helemaal beneden en dan tyrepje. Alleen de lonten bij de box kun je dus niet heel dicht op elkaar doorlonten.

Nee, maar er zit als ik het me goed herinner roze lont onderaan dus er is niet echt een merkbare pauze tussen de verschillende cakes.

Hierbij mijn filmpje van afgelopen jaar. Per 2 gechoten. Wat mij betreft één van de betere boxen van dit moment.

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik ben erg benieuwd naar de 2017 productie hiervan! Hoop echt dat hij dit jaar wel is zoals in de originele post. Dus met die crackling sterren die je op 00:51sec ziet en met een goede V-Shape in de laatste cake. Zou voor mij zeker in de top 3 vallen als dit waargemaakt wordt. Staat in ieder geval in bestelling en wordt zeker gefilmd:D.

Back
Bovenaan