Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch maar weer eens proberen om alle kleine vuurwerkjes niet aan te schaffen tijdens de verkoopdagen.
Je komt er maar niet door heen![]()
Valt me op dat veel mensen toch wel stress ervaren en met name inzet opbouwen van projecten en/of het doorstoken om alles op te krijgen om vervolgens ook nog eens weinig mee te krijgen van het eigen afgestoken vuurwerk. Jarenlang heb ik O&N doorgebracht met vrienden die vuurwerk zonde van het geld vonden terwijl ik stond de watertanden bij al dat moois wat overal in de buurt te zien was. Ik heb daarom besloten om hier lak aan te hebben, ik vind vuurwerk mooi en ik wil hier best geld aan uit geven dat betekent niet dat ik verwacht dat anderen dit doen. Afgelopen O&N begonnen met een aantal mooie cakes en een fantastisch box Cruel traction die iedereen natuurlijk super vond. Voor dit jaar heb ik de eerste bestelling cakes gedaan bij vuurwerk Breda en staat mijn winkelmandje gevuld bij Orthen. Ik ga gewoon weer stoken en genieten!
Dat heet het groot, groter, grootst fenomeen, daar hebben veel leden last van, waaronder ikzelf. In eerste instantie heerst er altijd het gevoel van 'zonde van het geld'. Toch besluit je eens een keer écht goed vuurwerk aan te schaffen voor een euro of 200. Gewoon omdat het kan. De reacties zijn geweldig, iedereen heeft genoten. Vervolgens kom je op vuurwerkcrew, je wil immers een betere deal, want vuurwerk is duur. Voor je het weet heb je een x aantal bestellingen van totaal 300-400 euro en ga je voor het eerst aan de slag met doorlonten. De reacties zijn deze keer nóg beter, zelfs de buren komen complementeren. Maar je had toch nog wel veel losse cakes, volgend jaar anders. Het jaar erna schaf je meer cakeboxen aan die je allemaal door lont, maar toch ook nog losse cakes, waar je zelf een project van maakt door ze door te lonten. Een fantastisch oud en nieuw, het heeft een flinke duit gekost, maar het is jouw geld. Volgend jaar een geörganiseerde show
Heb besloten om vanaf dit jaar alle cakes en cakeboxen per twee af te steken. Bij goede productkeuzes heb je dan altijd een spektakel. Heb er nu al zin.