[WINNAAR] Beste CAKE van 2016!

Ik had afgelopen jaarwisseling niet zo veel cakes dus maar beperkt zicht maar de cake die er bij mij uitsprong was zeker de HFF - Hallucinator. Een kleine cake maar desondanks een show! I Love it :cool:

de beast master van de lidl in duistland. vet heftige pot voor maar 13 euro, nog niet zoeits in nedeland kunnen vinden.

Beste pot uit nederland = de secret wave van Rubro 16,50 wauw wat een pot

Op basis van wat ik zelf geschoten heb was de ZENA NR1 de mooiste.
De final fate van wolff en de Happy Thunder Q van evo waren de echt knaltoppers.

Inmiddels zitten we alweer een dikke week in het nieuwe jaar. Er zijn al heel wat stemmen uitgebracht, maar dit mogen er nog veel meer zijn. Jullie hebben nog een aantal weken om te stemmen. Stemmen is een kleine moeite én wij verloten per poll een mooie prijs onder alle stemmers!

Ik ga hier voor de Scorpione van Broekhoff, niet de populairste, maar naar mijn smaak de topper van het jaar.

Edit: als het inderdaad om een nieuwe cake gaat, dan is het voor mij ook de Stormchaser.

Laatst bewerkt:
Als het een nieuwe cake moet zijn dan de stormchaser van Wolff.
Beste die ik dit jaar zag was de Brocade king Blue van Evolution uit 2015.

Return of the phoenix, underground, wolff vuurwerk!
Goede 2de plek voor de red ghosts van evolution.

Mocht een assortiment volgend jaar ook horen bij deze rubriek, fairytail assortiment!!! Duur maar hele goede cakes!

Helaas werd de Cruelty van Wolff niet geleverd, naar deze cake was ik het meest benieuwd na alle lovende berichten. Op basis van wat ik wel heb gezien kies ik voor:

1. Massive
2. Halucinator
3. Gravity
4. Daisy Beam
5. Pounding Napalm

Aanrader: Gravity en de Massive samen afsteken.

Back
Bovenaan