Vuurwerk kost man uit Meppel alsnog het leven

Babiloot

VWC lid
Een 54-jarige man uit Meppel is overleden nadat hij tijdens de jaarwisseling zwaargewond was geraakt door vuurwerk. Hij is vanochtend bezweken aan zijn verwondingen, meldt Dagblad van het Noorden.

De man zou tijdens oudjaarsnacht ontploffend vuurwerk in zijn gezicht hebben gekregen. Dit gebeurde op de hoek van de Rozenstraat en Violenstraat. Het slachtoffer werd daarop zwaargewond overgebracht naar een ziekenhuis in Groningen.

Bron: http://www.ad.nl/home/vuurwerk-kost-man-uit-meppel-alsnog-het-leven~a419ddb2/

Oef, dat is echt vervelend voor de man en familie. Ik neem aan dat er niet gestunt is.

Ja dit is ontzettend triest helaas. Oud en nieuw mort gewoon echt een feestje zijn sterkte gewenst aan de nabestaanden!

Wat zuur..
Hopelijk een (snel) herstel voor deze man!
Maakt in mijn ogen verder geen reet uit hoe en waardoor het komt, dit gun je niemand.
Sterkte

Wat zuur..
Hopelijk een (snel) herstel voor deze man!
Maakt in mijn ogen verder geen reet uit hoe en waardoor het komt, dit gun je niemand.
Sterkte

Gun je inderdaad niemand, laat dat duidelijk zijn. Maar een dode door toedoen van (consumenten)vuurwerk zou koren op de molen zijn van mensen die streven naar een totaalverbod. Vandaar dat de oorzaak toch wel belangrijk is.

Spijtig genoeg alsnog overleden. RTL nieuws meldt "vuurwerk in het gezicht ontploft". Zeer treurig.

Zag het net toevallig op AD staan inderdaad, heel spijtig. Als ik de reacties eronder lees zakt me de moed ook gelijk in de schoenen, allemaal negatief en mensen die willen dat het vuurwerk afgeschaft word.:frusty:

Vervelend inderdaad, kan iemand achterhalen of het hier om carbid, illegaal vuurwerk of consumenten vuurwerk is gegaan?

Back
Bovenaan