[Valk Vuurwerk] Big Valk 19 [Ass.]

Ik zou als 1e prijs van de prijsvraag een karton van deze cakes krijgen. Werd er doodleuk gemeld dat ze ze niet meer hadden/uitverkocht zijn? What. the. f#&!.:bonk:

Bij de losse verkoop werden ze vanmiddag nog gewoon verkocht.De grote prijs op Facebook is ook niet eerlijk verlopen
De winnaar heeft niet openbaar gedeeld dus er gaat veel mis.

Top cakes! Dit jaar voor de eerste keer. Volgend jaar weer een kartonnetje of 2.

De mijne hadden ook reserve lonten.

Toppers. Vorig jaar had ik er nog een paar tussen die stopten na een paar schoten maar dit jaar allemaal top!

Laatst bewerkt:
Oke dit jaar is er dus wel weer een nieuwe batch geleverd t.o.v. de 2015 versie. Die van vorig jaar waren wat van mindere kwaliteit, (paar haperingen, geen reservelont en een enkele die op het eind zelfs uit elkaar klapte). Vooral dat laatste was voor mij reden de vraag te stellen of er dit jaar een nieuwe versie was. Heb op deze vraag geen antwoord gekregen en derhalve de Big 19 dit jaar maar niet gekozen. Zoals ik nu lees was er dus wel een nieuwe versie die weer als vanouds was. Wellicht overweeg ik hem aankomende jaarwisseling weer aan te schaffen. Maar goed het vuurwerk wat ik ervoor in de plaats heb aangeschaft is mij ook gelukkig ook prima bevallen :)

Topper dit. Erg grote boeketten, harde burst en dit jaar reservelonten. Waar ik er vorig jaar 2 had die na het eerste shot stopte ging dit jaar alles af. 110 euro voor een karton is dit absoluut een topper.

Hele goede cakes, voor 9 euro per stuk echt geweldig! Dit jaar had ik wel een aantal keer dat het eerste shot belachelijk grote spreiding had, ook naar beneden waardoor de effecten soms tot de grond kwamen. Lekker harde burst en grote, mooie, effecten!(: volgendjaar vast weer

Heb ook de nieuwe versie gekregen, maar absoluut de oude vertrouwde kwaliteit, heerlijk! Blijven goeie potten voor een topprijs (mits besteld per karton). Toppers!

na de aanfluiting van de valk ti thunder 2016 versie, hield ik mijn hart vast voor deze big19 2016 versie, maar gelukkig ging de big19 weer als vanouds!

15 Stuks van weggeschoten als finale. 40 Sec geweld voor dat geld ga je nergens anders mee redden. Ze waren weer heerlijk dit jaar :)

Back
Bovenaan