Event Immortal Gold 100s

IMG_20161231_085717.jpg
Er zijn dus minimaal 2 varianten immortal gold ; 915 met de roze snellonten tegen elkaar en de 9152 en die moet je nog wel verbinden.

Laatst bewerkt:
Work in progress... even voor de zekerheid boven de bundel visco vastgezet met schilderstape en tiewrap.
20161231_132301.jpg

Topspul! Heb er kartonnen wandjes met aluminiumfolie tussengezet en er zelf een aai over gegeven, ik wilde niks aan het toeval overlaten.

Ik had deze dit jaar voor het eerst maar wat een bak is dit zeg als wat goed moet zijn dat was het ook een prima tempo en grote boekkenten egt dik in orde :)

Ik wilde deze cake al jaaaaren en nu heb ik hem eindelijk gehad. Prachtig ding, alleen super zonde dat ie na de helft opnieuw aangestoken moest worden...

Dit jaar had ik voor het eerst deze box. Wat een mooie box is dit!
En ik heb er geen problemen mee gehad.

Ik had de immortal voor het eerst. Ook voor het eerst voor mij om zo'n box door te lonten. Ging perfect! Wat een rammer en veel goud. Aanrader!

Mooie box, liep goed door het enige nadeel was alleen het weer goud valt minder op in mist/rook.

Deze dit jaar voor de derde keer geschoten. Nog steeds een dikke bak met mooie volle boeketten en prima burst maar werd compleet weggeblazen door de transbomber. Volgend jaar sla ik denk ik een keertje over.

Heb hem voor het eerst gehad dit jaar. Dit was ook gelijk de laatste keer.

Cake 2 knalde op gemiddeld 6 / 8 meter hoogte... Gelukkig hadden we hem 10 meter verder gezet dan normaal. We hebben met onze rug naar de cake gestaan, viel weinig te genieten van deze cake..

Ik had deze voor de tweede keer en was weer onder de indruk! Ging bij mij alleen best snel en enkele schota knalde erg laag.

En deze staat nog dicht in de doos :cry: na 0.00uur was er hier te dichte mist, we moesten wel het een en ander laten staan anders zou het zonde zijn!

Back
Bovenaan