[Pyrostar] Mega Celebration 100.000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm.. Ben nog steeds niet overtuigd.. 2 eindbommen en die 807 staat voor 30k dus...

Neem anders even contact op met pyroshop want het is ook niet de rol van hun eigen merk die hebben andere
nummers.Maak anders nog even een betere foto van alleen de doos kijken wat van info daar verder op staat.

Neem anders even contact op met pyroshop want het is ook niet de rol van hun eigen merk die hebben andere
nummers.Maak anders nog even een betere foto van alleen de doos kijken wat van info daar verder op staat.

Ik heb al een mail gestuurd en gebeld. Met bellen kreeg ik een Nederlandse vrouw aan de lijn en legde mijn verhaal uit. Toen lachte de vrouw en zei ik heb geen 100k en of een vuurwerkwinkel dus ik kan je niet helpen whahaha het 06 nummer is van iemand anders hahaha

Maargoed ze zullen het wel te druk hebben om de mail te beantwoorden.. Dus ik wacht wel af en anders leg ik mijn verhaal volgend jaar aan hen voor.

Artikelnummer is 3004 dus zou een 50K moeten zijn. :)Zijn trouwens wel de rollen van hun eigen merk nu ik de doos zie maar ze hebben de eindbom blijkbaar veranderd.

Ik had dit jaar de pyrostar 100.000 (4x25.000). Wat een trieste mat, filmpjes beloofden erg veel, maar realiteit was anders. De eindbommen waren amper hoorbaar.
Wel was de straat mooi rood.

Weet je zeker dat het 4x25.000 is?
Had hier de White horse van loots vuurwerk.
Zijn gewoon 4 matten van 20.000
Los kopen is volgens mij net zo duur (€80)
Mat is redelijk ondanks dat het geluid niet goed overkomt op film
En de filmer wat verder weg staat.

Weet je zeker dat het 4x25.000 is?
Had hier de White horse van loots vuurwerk.
Zijn gewoon 4 matten van 20.000
Los kopen is volgens mij net zo duur (€80)
Mat is redelijk ondanks dat het geluid niet goed overkomt op film
En de filmer wat verder weg staat.

Je heb helemaal gelijk, maar ik kocht een 100.000 in 4 delen...dan ga ik ervan uit dat het 4x 25.000 is ondanks ik weet dat deze rollen niet bestaan. Ervan uitgaande dat het 4x 20.000 rollen zijn voelt voor mij als misleiding vanuit Pyrostar.

Vind het idd ook een misleiding
Je had gewoon 5 rollen moeten hebben voor dat geldt.
Zo op deze manier steken ze zelf steeds 1 rol in hun eigen portemonnee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan