1.2” Escape from Hell 216’s

Mijn exemplaar mist cake nr. 6 en heeft tweemaal nr. 8.

Jammer, Vuurwerkmania/Rubro maakt er dit jaar weer een zooitje van.

Wat ik me afvraag als je zo'n grote box buiten de doos hebt doorgelont: hoe krijg je m weer in de doos? In je eentje lijkt me dat lastig

Wat ik me afvraag als je zo'n grote box buiten de doos hebt doorgelont: hoe krijg je m weer in de doos? In je eentje lijkt me dat lastig

Ik heb de korte zijde opengescheurd en hem er gewoon ingeschoven. Met een beetje aandouwen komt ie er best in :p

Heeft de escape from hell ook een afdekplaatje van karton ONDER het alluminiumfolie.. (zeg maar om de buizen af te dekken).
Flash of gods heeft dit namelijk wel. Nog nooit gezien.. en zal ik dit verwijderen aangezien het best een dik plaatje is?

Tape om de zij- en onderkant en dan kun je makkelijk in je eentje alles weer terug in de doos zetten. Ik spreek uit ervaring :wink:

Heeft de escape from hell ook een afdekplaatje van karton ONDER het alluminiumfolie.. (zeg maar om de buizen af te dekken).
Flash of gods heeft dit namelijk wel. Nog nooit gezien.. en zal ik dit verwijderen aangezien het best een dik plaatje is?
Heeft de Escape from Hell ook, maar verwijderen is niet nodig.

Ik zit een beetje te twijfelen of ik de doos in twee delen opsplits..
1 tm 4 en 5 tm 9
Iemand anders met soortgelijke ideeën?

Gebeld naar mijn maniadealer om te vragen of de escape leverings problemen heeft.

Hij heeft mij te kennen gegeven dat levering is gestopt omdat ze te nat zijn. En niet meer worden uitgeleverd zou het morgen ophalen maar mag nu langs gaan kijken naar vervangend product of geld terug.

Ik zou even maar bellen als het nog moet ophalen.

Niet geleverd maar dat wist ik.

Vervangend artikel: bad ass box en green purple box mee gekregen.

Tape om de zij- en onderkant en dan kun je makkelijk in je eentje alles weer terug in de doos zetten. Ik spreek uit ervaring :wink:

Heeft de Escape from Hell ook, maar verwijderen is niet nodig.

Je kunt ook de 4hoeken van de doos inknippen, dan ligt de doos plat. Kun je mooi je cakes doorlonten en daarna de zijkanten van de doos weer vasttapen.

Wat een GE-WELD-IGE box is dit! Een plofje maar voorderest net als op het China-filmpje. Deze blijft lang bij mij hangen denk ik zo :D

kurk droog vloerverwarming pak rijst erin.
vandaag het moment.
de hele lucht gevuld flinke burst laag klappende boekketten.
zeker die waaier prachtig lekker breed.
voor mij de topper van de nacht.

Prachtig blok, met veel verschillende effecten! Was samen met de Exodus en de Viking de topper van de avond. Burst en effectgrootte waren prima, alleen bij de blinkers van de cake met crackling was deze wat minder (zie filmpje op 0:52). Wel was de burst van de grotere cakes van de Exodus net even een stukje zwaarder. Als deze met korting weer verkrijgbaar is, dan is deze er volgend jaar zeker weer bij in de collectie!

Laatst bewerkt:

Prachtig blok, met veel verschillende effecten! Was samen met de Exodus en de Viking de topper van de avond. Burst en effectogrootte waren prima, alleen bij de blinkers van de cake met crackling was deze wat minder (zie filmpje op 0:52). Wel was de burst van de grotere cakes van de Exodus net even een stukje zwaarder. Als deze met korting weer verkrijgbaar is, dan is deze er volgend jaar zeker weer bij in de collectie!

Lekkere box hoor!!
Mooie grote boeketten :handsup:

Maar wat is dat toch met mensen die de camera draaien tijdens het filmen?! :frusty:

Wat een ongelooflijk goede box zeg. Heeft mijn verwachtingen overtroffen. Had een moordend tempo en heerlijke boeketten. En dan die finale waaier! Wauw. Mensen in de straat hebben er zelfs voor geapplaudiseerd. :D

Hier ook alleen maar positieve geluiden over deze combinatie cake, soms kwamen de boeketten tot de grond maar dat maakt het nog spectaculairder.. Niemand in mijn straat geloofde dat dit legaal consumentenvuurwerk was ��
Ik miste alleen de blink salvo's aan het einde (voor de waaier van het productfilmpje) maar voor de rest leek hij het productfilmpje zelfs te overtreffen. Een aanrader in mijn ogen.

Denk dat ik een verkeerde box had als ik het bovenstaande zo lees. Helaas veel plofjes, heb de box de eerste dag opgehaald en gelijk laten drogen. Tevens klopte bij mij cake 8 niet dit was gewoon weer cake 1 (sticker van cake 8 zat er wel op) en de waaier zat verkeerd om. Op de schoonheidsfoutjes na een mooie box, twijfel wel of deze er volgens jaar weer in komt.

Hierbij mijn filmpje:

Niet erg goed gefilmd aangezien dit mijn eerste keer was en moest nog spelen met de opties van de camera. Zoals je aan het publiek hoort (lekker luidruchtig :P) Was het een erg geslaagde box! Hier en daar wat plofjes maar die werden zo weer bedolven onder de harde burst en grote effecten die daarna volgden.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan