Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

Ook mijn bestelling opgehaald bij vuurwerk huizen vanochtend. En oprecht: mijn complimenten!
Ik was snel aan de beurt, werd netjes geholpen, bestelling werd samen gecontroleerd en klopte in één keer. Alle bestelde artikelen geleverd en het vuurwerk ziet eruit alsof er netjes mee om is gegaan.

Ik kreeg ook nog een kop koffie :) Wat wil je nog meer?

Niets dan lof voor Vuurwerk Huizen! Onder het genot van een kopje koffie je bestelling doorlopen, alles klopte en nog een tijdje staan kletsen met Bas over vuurwerk. Relaxte sfeer en service staat hoog in het vaandel. Hierin onderscheiden ze zich van de grote jongens met een opslag en collectie die misschien wel 5 keer zo groot is. Ook de Cruelty netjes 2x uitgeleverd, in tegenstelling tot VWL Steenbergen waar ik een vervanger kreeg. In 1 woord top!

Vanavond mijn bestelling opgehaald, was weer helemaal top voor elkaar! Deze winkel leverd gewoon wat ze beloven mijn complimenten voor het hele team:)

Vanavond ook mijn bestelling opgehaald. Hier is ook alles geleverd wat ik besteld heb. Ik moest even goed kijken naar de Double Cross, maar dat bleek een omlabeling van de Stars over Barcelona te zijn. Geen probleem voor mij. Hartelijk bedankt Vuurwerk Huizen! Topservice!

Ook vanmorgen weer op en top voor elkaar, bestelling klopte als een bus en t zag er allemaal prima uit vuurwerk laden werd ik mee geholpen en de sfeer was meer dan uitstekend. Echt professioneel what you see is what you get. Patrick en team weer super bedankt en als t kan volgend jaar weer. Oh ja, koffie is uitstekend vooral met t koude weer vanmorgen...

Top!! Helemaal super!! Lekker een kop koffie, maar eigenlijk geen tijd om hem leeg te drinken gisteren. Snelle service, netjes gecontroleerd, klopte als een bus.

JAWEL het was weer super geregeld!!!
Altijd jammer dat het moment zo kort duurt (niet dat ik wil wachten maar mogelijk snapt men wat ik bedoel) voor je het weet zit je weer in de auto. Patrick gaf me snel een hand en ja dat was het hahahaha.

Overall DIT IS DE BESTE VUURWERKWINKEL !! HET HELE JAAR DOOR PERSOONLIJK CONTACT VIA PM EN MAIL< TOP AANBIEDINGEN EN TOP INZET!

Bedankt voor de mooie woorden en voor jullie vertrouwen in ons.

Voor mij is de service die ik jullie probeer te bieden niet meer dan normaal.
We hebben als team het hele jaar hard gewerkt en op een paar kleine foutjes na is alles super gegaan en om dat dan hier terug te lezen is voor nij maar ook voor de rest van het team erg mooi!

Voor nu is het nog even een dag knallen en te gelijker tijd al weer bezig met volgend jaar, als de drukte van opruimen en de normale werkzaamheden in de winkel het toelaten wil ik begin januari weer met de restanten op de site te zetten. Maar daar volgt zodra ik zover ben vanzelf mail en een topic over.

Voor nu allemaal een mooie en vooral veilige dag der dagen!
En een goed en vooral gezond 2017!

Het is en blijft het leukste winkeltje om elk jaar weer te komen! Super geregeld, service goed en sfeervol! Tot volgend jaar!!

Ook dit jaar weer in huizen geweest op mijn vaste tijdstip. Was weer top geregeld. Heel team huizen sterkte en veel plezier met de laatste uurtjes! En daarna heel veel plezier. Op naar 2017!

Dit jaar voor het eerst langsgeweest. Alle positieve berichten over deze winkel kloppen helemaal. Wordt in de winkel zelf maar ook daarbuiten altijd vriendelijk geholpen en ik had binnen een paar minuten mijn hele bestelling op de balie staan. Wat mij betreft volgend jaar weer een tripje richting Huizen.

ik heb hier voor het eerst een klein bestelling gedaan leuk winkel
ik zag dat de winkel vorig jaar vroeg online was even kijken voor wat meer volgend jaar

Back
Bovenaan