HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die cakes waren niet meer te vinden in het magazijn, hoe kan dit nou gebeuren?! Ja je kan je geld terugkrijgen hoera wat een feest.

Dunnes je vergeet met de tv spelen haha

Ik kan er ook niets goeds over zeggen helaas... we waren er om 9 uur, net als iedereen kregen we al te horen dat het een uur tot anderhalf uit kon lopen. om 11 uur hebben we onze bestelling weer mee terug genomen omdat we nog meer verplichtingen hadden (steenbergen en breda), met de jongens bij Haokan afgesproken om om 2 uur `s middags weer terug te komen. Gelukkig toen we om 2 uur terug kwamen stond onze bestelling gelukkig wel klaar. Daar het super druk (nog steeds) was en de vlam al aardig in de pan geslagen was met andere klanten vertelde de man achter de balie dat mijn bestelling 2 keer vakkundig is nagekeken en dat hij echt klopte. Goed gelovig als ik ben (stom) heb alles de auto in geknald en ben weer naar huis gereden, thuis aangekomen alles gecheckt en je raad het al niet compleet.. Crackling chry 2.0 niet gekregen en ook maar 1x de It`s Mine ook geen vervangers niks.. ik zal Jo een mailtje sturen en hoop dat ze met een goede oplossing komen. Als ze maar niet verwachten dat ik weer ff heen en weer ga rijden!

Romano

Zuur zeg! Ik vond de Zena spulletjesjuist de klapper van het jaar bij Haokan als het gaat om korting. Heel veel freaks hebben hierom gevochten en een hele kleine groep heeft ietskunnen bemachtigen. En dan wordt je op D-day alsnog teleurgesteld... Die komt wel even aan!

Jeetje wat zuur zeg en idd slechte service wat raar dat in Oisterwijk alles wel soepel loopt. Ik was binnen 5 min weer weg. Alles stond netjes klaar.
Wellicht moesten ze na de verkoopdagen eens alles goed evalueren en nieuwe stappen zetten om dit volgend jaar te voorkomen.

als eigenaar kan je meer vertellen over de onstane situatie mensen te woord staan etc.
maar voor jo is dit ook goed zuur.
je hele jaar inzetten voor freaks en de laatse 3 dagen vallen volledig in het soep.

Jeetje wat zuur zeg en idd slechte service wat raar dat in Oisterwijk alles wel soepel loopt. Ik was binnen 5 min weer weg. Alles stond netjes klaar.
Wellicht moesten ze na de verkoopdagen eens alles goed evalueren en nieuwe stappen zetten om dit volgend jaar te voorkomen.

Niks raar aan. Lijkt er op dat alle freak's naar Pijnacker gaan.

Deze verhalen zullen mij in ieder geval in de toekomst weerhouden van hier te bestellen, je hebt wel wat beters te doen op zo'n dag!

Succes mensen die nog hun bestelling moeten krijgen, vooral het stukje geen informatie zorgt voor veel ergenis!

als eigenaar kan je meer vertellen over de onstane situatie mensen te woord staan etc.
maar voor jo is dit ook goed zuur.
je hele jaar inzetten voor freaks en de laatse 3 dagen vallen volledig in het soep.

Zuur voor jo? Laat me niet lachen. Hij heeft de centjes van alle freaks op de bank en de freaks staan 6 uur te wachten en komen met halve bestellingen thuis. Als je het topic terug leest kan je zien dat ik het vaak voor hem opnam maar dit is belachelijk en dat is ook zijn eigen schuld.

Hij kan niet aan alles wat doen maar het bedrijf en dus de eigenaar maakt zelf heel veel verkeerde keuzes. En laten we wel wezen, het is niet de eerste keer dat het misgaat bij haokan.

Tja, de dramatische verhalen hier kan ik niet toppen. Maar ik zag het om 6 uur al een beetje mislopen. Mijn bestelling werd maar voor de helft uitgeleverd - 2e pagina even over het hoofd gezien. Dus duurde al onnodig lang. Maar ook daarbuiten was het lang wachten - na 40 minuten stond ik weer buiten. Daar zal ik in dit topic maar niet over klagen :), maar daar begint de ellende al wel.

Het hele systeem is inderdaad gewoon dubieus. Af en toe staat er 4 man naar 1 lijst te kijken, en verder liepen ze regelmatig voor 1 of 2 kleine doosjes (en dan heb ik het letterlijk over fonteintjes of cat 1 vuurwerk) naar achteren en terug.

V.w.b. de officiële uitleg, zoals iemand anders al opmerkte: als de dichte mist het probleem was, hoe kan het dan dat we dit vooralsnog alleen uit 1 winkel in Pijnacker horen?

2 jaar geleden was het ook een zooitje; vorig jaar heb ik zelf in ieder geval nergens last van gehad. Maar ja, als ze weer met mooie kortingsacties komen dan bestel ik wel weer (ik woon in Pijnacker dus het is toch in de buurt), maar later dan 6 uur ophalen is gewoon niet verstandig bij deze winkel. De wachtruimte is zo klein (en de bunkers waarschijnlijk ook) dat ze zich geen enkele tegenslag kunnen permitteren. Zodra er iets misgaat of uitloopt wordt het gewoon vervelend, tot in het extreme zoals we dat dit jaar blijkbaar zien.

Maar goed, misschien blijven er volgend jaar sowieso bijna geen klanten over - kunnen we zo doorlopen :cool:

Iets positiefs trouwens. Die kerel achter de balie en de bedrijfsleider (albert?) manmanman, wat heb ik met die mannen te doen. Bleven rustig en hard werken. Helemaal mooi toen er een vrouw binnen kwam en eiste dat haar bestelling direct gepakt moest worden terwijl mensen al uren stonden te wachten. De bedrijfsleider bleef keurig netjes en rustig maar voorrang kreeg niemand.

Mensen hebben soms niet door dat het personeel afblaffen geen enkele zin heeft.

Zuur voor jo? Laat me niet lachen. Hij heeft de centjes van alle freaks op de bank en de freaks staan 6 uur te wachten en komen met halve bestellingen thuis. Als je het topic terug leest kan je zien dat ik het vaak voor hem opnam maar dit is belachelijk en dat is ook zijn eigen schuld.

Hij kan niet aan alles wat doen maar het bedrijf en dus de eigenaar maakt zelf heel veel verkeerde keuzes. En laten we wel wezen, het is niet de eerste keer dat het misgaat bij haokan.

naja voor mooie prijzen lopen we allemaal voorop.
als het misgaat is iemand een eikel.
kijk neem het voor niemand op 6 uur wachten is krankzinnig.
betere uitleg mails smsjds whatever had op ze minst netjes geweest.
dat heeft tie na gelaten.
en dat is zeker niet netjes en kost je klanten.
maar de rest van het jaar had iedereen wel koopjes.
logistiek en bunker loopt gewoon niet.
eigelijk sinds het begin niet.
ik denk dat pijnacker ook gewoon te klein is voor freaks.
die soort van garage is claustrofobish.
als de rest van de hoakan zaken wel lekker lopen is alleen pijnacker het probleem.

en jo kan ze geld tellen maar is dat wel zo slim er is ook weer een volgend jaar en de meeste freaks gaan nu ergens anders.
dus volgend jaar kan je deurwaarders tellen.

maar nogmaals 6 uur wachten en geen communicatie sms mail belletje wat dan ook is ronduit slordig.
ik snap dat het druk is etc maar daar ken je geen smoesjes voor verzinnen

Ik heb mij, tijdens de wachttijd van ruim 3 uur, laten vertellen dat er mensen die in de blokken tussen 5 en 7 stonden pas na 8 uur ergens op kwamen dagen. Als dat zo is, dan is het ook niet vreemd dat het stervensdruk is. Daar is gewoon niet tegen aan te werken. Als je besteld weet je ook het tijdstip dat je het op moet halen. Ben dan ook man genoeg om er op die tijd te staan. Of regel een later tijdstip. ('verslapen' terwijl je om 6 uur en 8 uur een bestelling hebt geplaatst en dan pas om 10 uur op komt dagen. Sorry hoor,.. dat kan gewoon niet).

Ben totaal niet blij met die 3 uur wachttijd en logistiek zal er vast nog wat te verbeteren zijn (versnaperingen, compensatie). Echter zou het ook fijn zijn als de klant op het afgesproken tijdstip komt.

In Oisterwijk was het 's morgens ook waardeloos geregeld heb 1 uur en 15 minuten moeten wachten op mijn bestelling. Maar ja je bent wat goedkoper uit met je vuurwerk dus je moet er wat voorover hebben. :wink:

naja voor mooie prijzen lopen we allemaal voorop.
als het misgaat is iemand een eikel.
kijk neem het voor niemand op 6 uur wachten is krankzinnig.
betere uitleg mails smsjds whatever had op ze minst netjes geweest.
dat heeft tie na gelaten.
en dat is zeker niet netjes en kost je klanten.
maar de rest van het jaar had iedereen wel koopjes.
logistiek en bunker loopt gewoon niet.
eigelijk sinds het begin niet.
ik denk dat pijnacker ook gewoon te klein is voor freaks.
die soort van garage is claustrofobish.
als de rest van de hoakan zaken wel lekker lopen is alleen pijnacker het probleem.

en jo kan ze geld tellen maar is dat wel zo slim er is ook weer een volgend jaar en de meeste freaks gaan nu ergens anders.
dus volgend jaar kan je deurwaarders tellen.

maar nogmaals 6 uur wachten en geen communicatie sms mail belletje wat dan ook is ronduit slordig.
ik snap dat het druk is etc maar daar ken je geen smoesjes voor verzinnen

Dus als iets goedkoper is moet ik maar slechte service accepteren? Wat een onzin, als ik zo handel ben ik binnen een jaar failliet.
Mooie prijzen krijg je met freakacties bijna overal, dat is toch geen excuus om je klanten zo te behandelen?

Nogmaals, die 4,5 uur wachten is het ergst niet. Het zijn de keuzes die daar omheen gemaakt worden. Zoals 5 uur wachten op je bestelling van honderden euro's en als je er dan iets van 3 euro bij wilt hebben je eerst even boven moet afrekenen. Zelfs als ik op tijd geleverd kreeg bij zaken als huisman of vuurwerk breda kreeg je dat gewoon toegestopt. Het gaat mij niet omdat wachten maar om het hele verhaal er omheen. Dan dat verhaal dat je geen gelijkwaardige vervanger krijgt maar iets mag uitzoeken voor hetgeen je betaalt hebt. Dat is echt van de gekke. De prijzen in de losse verkoop staan in geen verhouding tot wat de freaks betaald hebben. Freaks lokken met lage prijzen, niet leveren en ze dan losse verkoopprijzen laten betalen voor andere producten. Dat heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Overal is het een gelijkwaardig product of beter, ongeacht wat je betaald hebt. Stel je voor dat je het buurt assortiment niet geleverd krijgt en daar 70e voor betaald hebt, dan mag je dus voor 70e in de losse verkoop iets uitzoeken, dat is 3 amarok's van tribal. Dat is toch een grap?

Ik heb mij, tijdens de wachttijd van ruim 3 uur, laten vertellen dat er mensen die in de blokken tussen 5 en 7 stonden pas na 8 uur ergens op kwamen dagen. Als dat zo is, dan is het ook niet vreemd dat het stervensdruk is. Daar is gewoon niet tegen aan te werken. Als je besteld weet je ook het tijdstip dat je het op moet halen. Ben dan ook man genoeg om er op die tijd te staan. Of regel een later tijdstip. ('verslapen' terwijl je om 6 uur en 8 uur een bestelling hebt geplaatst en dan pas om 10 uur op komt dagen. Sorry hoor,.. dat kan gewoon niet).

Ben totaal niet blij met die 3 uur wachttijd en logistiek zal er vast nog wat te verbeteren zijn (versnaperingen, compensatie). Echter zou het ook fijn zijn als de klant op het afgesproken tijdstip komt.

Dan moeten ze die verantwoordelijkheid bij de klanten leggen die te laat komen. In uiterste gevallen is het dan "Sorry, we hebben uw bestelling weer uit moeten pakken, dus het kan even duren." Dat probleem ga je toch niet doorschuiven naar je gehele klantengroep?

Maar goed, dit is weer een andere uitleg dan die we eerder hoorde. Denk dat het daarom goed is als er een duidelijke boodschap komt vanuit Haokan zelf.

Dus als iets goedkoper is moet ik maar slechte service accepteren? Wat een onzin, als ik zo handel ben ik binnen een jaar failliet.
Mooie prijzen krijg je met freakacties bijna overal, dat is toch geen excuus om je klanten zo te behandelen?

Nogmaals, die 4,5 uur wachten is het ergst niet. Het zijn de keuzes die daar omheen gemaakt worden. Zoals 5 uur wachten op je bestelling van honderden euro's en als je er dan iets van 3 euro bij wilt hebben je eerst even boven moet afrekenen. Zelfs als ik op tijd geleverd kreeg bij zaken als huisman of vuurwerk breda kreeg je dat gewoon toegestopt. Het gaat mij niet omdat wachten maar om het hele verhaal er omheen. Dan dat verhaal dat je geen gelijkwaardige vervanger krijgt maar iets mag uitzoeken voor hetgeen je betaalt hebt. Dat is echt van de gekke. De prijzen in de losse verkoop staan in geen verhouding tot wat de freaks betaald hebben. Freaks lokken met lage prijzen, niet leveren en ze dan losse verkoopprijzen laten betalen voor andere producten. Dat heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Overal is het een gelijkwaardig product of beter, ongeacht wat je betaald hebt. Stel je voor dat je het buurt assortiment niet geleverd krijgt en daar 70e voor betaald hebt, dan mag je dus voor 70e in de losse verkoop iets uitzoeken, dat is 3 amarok's van tribal. Dat is toch een grap?

ik snap je punt maar hoakan koopt partijen op.
waarom dat niet wordt uitgeleverd snap ik niet dat staat gewoon in bunker neem ik aan heel pijnacker verbakel intratuin quatel etc is het gelukt wel minder druk dan hoakan maar tog.
dus je koopt alles vele malen goedkoper.
als jij dan in je bunker andere inkoop heb en dus duurder uitlevert dan je goedkope inkoop loop je leeg.

maar wat staat er in de bunker van pijnacker dan alleen die tribal.
op youtibe zie je toch bunker bezoeken met volle bunkers

er is denk bezuinigt in logistiek en personeel om deze prijzen te bieden.
als het dan in de soep loopt en je koopt scherp in is het einde gewoon zoek.

Er moet sowieso een duidelijke uitleg komen vanuit Haokan zelf inderdaad. Voorlopig is dit voor mij de laatste keer dat ik hier besteld heb. Er zijn meer winkels die leuke freak acties aanbieden.

In principe zou je het probleem inderdaad niet mogen doorschuiven naar de gehele klantengroep. Ik heb begrepen dat, bijvoorbeeld in het blok tussen half 5 en 5, maar 2 van de 9 klanten op is komen dagen. De rest is dus allemaal op een later tijdstip gekomen. Het kost al veel tijd om orders te verzamelen; orders weer uitpakken en terugleggen op de juiste plek in de bunker en vervolgens weer opnieuw een order pikken voor een klant die er wel is kost ook tijd.

En die tijd stapelt zich per blok op als er telkens een paar man niet op komt dagen en denkt later te kunnen komen 'omdat het kan'.

Dan is uiteindelijk het gevolg dat de gehele klantengroep de dupe is.

Wat wellicht wel een tip is om in het vervolg, in zo'n situatie, niet meer op blok orders te verzamelen maar op mensen die met hun afhaalbewijs komen.

En klanten van de losse verkoop wegsturen en later laten terugkomen, dat is ook een kwalijke zaak als dit moet gebeuren.

Denk dat de locatie in Pijnacker niet optimaal is voor deze hoeveelheid producten / klanten. Zeker niet als klanten zelf beslissen om later te komen.

Dat ligt niet alleen bij Haokan. Het niet regelen van versnaperingen, geen gelijkwaardige producten leveren, geld pas in januari teruggeven etc. Dat zijn wellicht andere zaken die wel beter geregeld kunnen worden. Meer stoelen boven neerzetten en er een wachtruimte van maken en ordernummers om laten roepen. Om de druk in de wachtruimte weg te nemen en één man op losse verkoop laten lopen lijkt me handig.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan