Nachtbrakerstopic 28-29 december 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch jammer dat de slaap niet aanwezig is door alle "spanning"
over ongeveer 6uurtjes weer richting DEUTSCHLAND!!!

Ieder jaar weer die zenuwen rond deze tijd, op dit forum misschien logisch, echter verklaren ze me thuis nog steeds voor gek;)

Ik wordt ook elk jaar voor gek verklaard, zelfs nu nog met mijn 38 jaar. Niks van aantrekken en gewoon de mooiste dagen van het jaar beleven ����

helaas kon ik de 30e pas mn adresjes langs, maar kan nu al niet meer wachten om die volle achterbak gevuld met vuurwerk te zien!

Hou je toch inderdaad:P Zo hebben de vrouwtjes weer hun eigen dingen waar ik dan weer niets van snap;)

Hopen dat ik zo wat slaap kan pakken, al ken ik mezelf en word dat weinig;) Iemand nog tips?:P Pijlen tellen ofzo

De buit is binnen! Prima geregeld bij Cees van de Horst in Breda, bonnen nagekeken er miste twee dingen en die werden direct erbij gedaan. Binnen 10 minuten was ik weer weg.
Nu thuis lekker uitstallen!

De eerste foto's zullen zometeen wel online komen. Ik ga lekker slaap pakken. Morgen vanaf half 8 op pad. Geniet ervan mensen !

De buit is binnen! Prima geregeld bij Cees van de Horst in Breda, bonnen nagekeken er miste twee dingen en die werden direct erbij gedaan. Binnen 10 minuten was ik weer weg.
Nu thuis lekker uitstallen!

Klinkt goed ga daar morgen ook mijn vuurwerk halen! Zie je fotos graag tegemoet!!!

De december maand. Eerst Sinterklaas, daarna kerst en totaal niet meer in slaap kunnen vallen. En maar reageren op de linkse anti vuurwerk lobby. Elk familielid die negatief is uitlullen en met een beter argument komen. Elk negatief vuurwerk bericht proberen te ontkrachten, wat is december toch geweldig. En dan heb ik het nog niet eens over de vele vuurwerk demo's gehad. Heerlijk die kruitlucht en wat een mooie finales. Deze dagen zijn fantastisch, laat elk uurtje 24 uur duren!!!

ik weet niet hoe jullie je voelen maar onder lot genoten te zijn
geeft trouwens best wel een gevoel van rust .

ik ben al uur aant oefenen op me nieuwe oxboard , vind die dingen gevaarlijker dan vuurwerk VERBIEDEN!! nee geintje natuurlijk ! leuk speelgoed

"rust" is het zeker! het enige nadeel is dat je nog zolang moet wachten tot we kunnen genieten!
en al helemaal met die vuurwerktijden die 8uur korter duren tegenwoordig.....
is de dag jammer genoeg niet lang genoeg voor alles wat we zouden willen doen!

was bij de hal en het was druk en oer gezellig, veel drukker dan voorgaande jaren. we steunen de economie best iets om trots op te zijn de boze ogen willen dat we het liever weggeven geniet !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan