Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wordt er van alle bestellingen 1 grote verzamelfactuur/bestelbon gemaakt?
Nu de praktische vraag: Wannéér komt de verzamelbon er? Deze week de laatste kans om deze te printen op het werk, en het scheelt een hoop papierwerk straks....
Uit de laatste Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief:
Verzamelbon
Zoals elk jaar zal tegen de Kerstdagen de Verzamelbon-functie weer beschikbaar komen op Huismanvuurwerk.nl. Met deze functie kun je heel makkelijk al jouw bestellingen samenvoegen tot 1 overzichtelijke Bestel- en Afhaalbon die wij dus de Verzamelbon noemen. Handig voor het afhalen om samen de bestelling te controleren en handig voor ons bij het samenstellen van jouw bestelling. Zodra de functie beschikbaar is laten we dat natuurlijk via de diverse kanalen weten!
Precies. Dus als het zaterdag is kan ik hem niet meer printen. vandaar de vraag wanneer het live gaat!?
Vraag me af of de prijzen na de voorverkoop dagen gehanhaafd blijven of dat deze in de losse verkoop duurder worden?
Durf namelijk de Transbomber en de Event palm w-105 nog niet te bestellen.
Waarschijnlijk dus pas op de dag zelf mits de prijs zo blijft als die nu is.
Een aantal prijzen zullen wat stijgen. De vraag is eerder wat we nog over zullen hebben voor de losse verkoop want onze voorraden vliegen de deur uit. Meerdere cakeboxen en enkele cakes hebben we noodgedwongen al op uitverkocht moeten zetten ondanks de enorme aantallen die we van sommige hadden ingekocht. Ook de importeurs hebben van deze artikelen helaas geen verkoopvoorraad meer...
dat word bij bouwen aankomend Jaar haha. misschiem wat nieuwe artikelen erbij nemen indien de ruimte het toelaat. ?
Hoe erg is het om eerder te komen dan op het afgesproken tijdstip? Of moet ik even een mailtje sturen
Je mag best eerder komen maar dan moet je jezelf zien te vermaken totdat het net zo laat is als er op jouw Afhaalbon staat.
We krijgen meerdere leveringen per dag en jouw vuurwerk is hier veelal niet veel eerder dan dat je aan de beurt bent. Het verzetten van een Afhaaltijd is nu helaas niet meer mogelijk...
Duidelijk antwoord. Even mee zelf vermaken in de winkel lijkt me geen probleem