MikosjePyro
VWC lid
Ben benieuwd gratis bij me bestelling gekregen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze kwam ondanks de wind heel goed over. Geschoten bij Delft Vuurwerk.
Uit de doos halen, lonten tot beneden langs de tubes onder 't papier wegtrekken tot ze zolang zijn dat ze onderaan de cakes aan elkaar gekoppeld worden en je ze gewoon op volgorde kunt zetten. Dan kun je ze met tape aan mekaar plakken zodat je ze weer terug kunt tillen in de doos, of korte kant doos openmaken en de 4 cakes er zo weer inschuiven en evt. korte kant doos weer vasttapen.
Zeker mooie box. Omdat het tempo wat laag is heb ik van 2 boxen 1 box gemaakt. De cakes gingen dus per 2 de lucht in. Dat is echt wel gaaf. Mooie effecten en dan een goed tempo.
jazeker, zal de film zsm uploaden.Heb je het op film?
Ik ben deze vandaag aan het doorlonten maar tot mijn verbazing sluiten de lonten niet bij elkaar aan. (Hoe je de cakes ook draait). Enige manier die ik kan verzinnen is ze trapsgewijs naast elkaar neerzetten maar dan kan ik hem niet van te voren prepareren omdat je hem dan niet verplaatst krijgt (kan niet in de doos). Iemand tips?Bekijk bijlage 31450
Zie bovenstaande link. Begin staat er niet op helaas maar toch een groot gedeelte.
Gewone upload werkte niet maar via youtube ging goed