Rebound Box

Deze kwam ondanks de wind heel goed over. Geschoten bij Delft Vuurwerk.

Ik twijfel een beetje want ik kan er nog even geen goed beeld van krijgen, heb deze wel besteld maar denk dat ik ze maar los ga schieten of in een project ga stoppen. Thnx voor het beeldmateriaal :thumbup:

Mooi, maar langzaam. Ideaal voor een rustig moment genieten, maar daarna wil je wel de aandacht weer trekken met iets flitsenders. Erg mooie effecten, dat zeker.

Ook hier is helaas bij de nieuwste filmpjes goed te zien dat de cake Capital die er in zit wezenlijk anders is dan de winkeliersdemo. Golden Brocade tips i.p.v. white brocade tips, veel minder fel. En de blinker boeketten ook ondermaats en anders.... (waar is het paars gebleven?)
Dat hadden ze in China toch wel iets beter moeten doen met die magische handjes!
Hopelijk valt het allemaal mee maar het is geen goed voorteken.

Ik ben deze vandaag aan het doorlonten maar tot mijn verbazing sluiten de lonten niet bij elkaar aan. (Hoe je de cakes ook draait). Enige manier die ik kan verzinnen is ze trapsgewijs naast elkaar neerzetten maar dan kan ik hem niet van te voren prepareren omdat je hem dan niet verplaatst krijgt (kan niet in de doos). Iemand tips?20161231_141945.jpg

Uit de doos halen, lonten tot beneden langs de tubes onder 't papier wegtrekken tot ze zolang zijn dat ze onderaan de cakes aan elkaar gekoppeld worden en je ze gewoon op volgorde kunt zetten. Dan kun je ze met tape aan mekaar plakken zodat je ze weer terug kunt tillen in de doos, of korte kant doos openmaken en de 4 cakes er zo weer inschuiven en evt. korte kant doos weer vasttapen.

Uit de doos halen, lonten tot beneden langs de tubes onder 't papier wegtrekken tot ze zolang zijn dat ze onderaan de cakes aan elkaar gekoppeld worden en je ze gewoon op volgorde kunt zetten. Dan kun je ze met tape aan mekaar plakken zodat je ze weer terug kunt tillen in de doos, of korte kant doos openmaken en de 4 cakes er zo weer inschuiven en evt. korte kant doos weer vasttapen.

Thanks, ik ga aan de slag!
Edit; gelukt, ik ben weer gerust gesteld:bye:

Zeker mooie box. Omdat het tempo wat laag is heb ik van 2 boxen 1 box gemaakt. De cakes gingen dus per 2 de lucht in. Dat is echt wel gaaf. Mooie effecten en dan een goed tempo.

Zie bovenstaande link. Begin staat er niet op helaas maar toch een groot gedeelte.

Gewone upload werkte niet maar via youtube ging goed

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben deze vandaag aan het doorlonten maar tot mijn verbazing sluiten de lonten niet bij elkaar aan. (Hoe je de cakes ook draait). Enige manier die ik kan verzinnen is ze trapsgewijs naast elkaar neerzetten maar dan kan ik hem niet van te voren prepareren omdat je hem dan niet verplaatst krijgt (kan niet in de doos). Iemand tips?Bekijk bijlage 31450

Het is misschien mosterd na de maaltijd, maar het had makkelijk gekund door cake 2 en 4 beiden een kwartslag met de klok mee te draaien. Dan was alles perfect uitgekomen :wink:

Deze box maar eens besteld dit jaar. Kon hem niet laten liggen voor 89,95 :cool:
Filmpje volgt uiteraard

Back
Bovenaan