Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit op de +/- €300. Ik vraag me eigenlijk af voor de iets grotere budgetten, kopen jullie dan veel kartonnen, of is het heel varierend met vanalles wat? Kan het mezelf niet echt voorstellen :p

ik zeg elk jaar dat ik geen belachelijke bedragen zal uitgeven maar zodra die virus je te pakken heeft blijffie gaan. maar meestal wel variërende cakes en je pikt meestal de laatste dagen nog wat op

Ik zit op de +/- €300. Ik vraag me eigenlijk af voor de iets grotere budgetten, kopen jullie dan veel kartonnen, of is het heel varierend met vanalles wat? Kan het mezelf niet echt voorstellen :p

Geen kartonnen, wel veel cakeboxen en veel losse cakes voor in de vooravond:)

Voorgaande jaren altijd rond de 400 euro.
Dit jaar een huisje gekocht en flink wat geld uitgegeven aan inrichting etc.
Daarbij sparen voor een nieuwe auto.

Dus dit jaar een budget van rond de 75 euro maar m'n bestelling komt nu op 85 euro uit (en meer gaat 't ook niet worden denk ik :) )

Ik betrap me zelf elk jaar weer dat nooit aan budget hou
Denk dat nu voor kleine 3300 heb besteld en einde van jaar knal ik nog langs wat winkels

Ik stel mezelf eigenlijk nooit een budget, erg slecht. Maar ik weet dat je altijd over het budget heen gaat. Want dit kan er nog wel bij, en ja dan moet dit en dat er ook bij anders is het niet compleet..... Die gedachten-gang herkent niemand natuurlijk ;-)

Ik stel mezelf eigenlijk nooit een budget, erg slecht. Maar ik weet dat je altijd over het budget heen gaat. Want dit kan er nog wel bij, en ja dan moet dit en dat er ook bij anders is het niet compleet..... Die gedachten-gang herkent niemand natuurlijk ;-)

Hahaha helemaal mee eens. Doe ook niet aan budget. Ik koop gewoon vuurwerk wat ik mooi vind tot ik denk ik heb wel genoeg......Zit nu op 7 boxen en 24 cakes. Weet niet of er nog wat bij komt.

Tot nu toe nog geen budget gehad, af en toe wat bestellen wanneer ik wat over had. Voor nu ongeveer 7/8 honderd besteld. Zal vanavond mijn resterende budget berekenen. :D

Dit jaar tot nu toe +- 1550 euro. Komt max nog 50 bij. Ben met veel vrienden en dat is sowieso gezellig

Mijn bedoeling was rond de 300/400 euro maar ik zit inmiddels tegen de 1000 euro.... Als je het zo in cijfers ziet is het behoorlijk veel en maakt mij ook flink aan het schrikken. Maarja, niet teveel nadenken en lekker plezier maken de 31e :D

Ik ben blij als de webshops weer even een maandje dicht zijn. Als er al een budget was, dan ben ik daar heel dik overheen. Maar volgende week wel lekker het hele land door en de 31e stuiteren in de straat. Het is het waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan