Cruel Traction

Mag ik mischien vragen wat je zo fantastisch eraan vond? Want mischien moet ik deze box nog een kans geven of heb ik wat gemist? Afgelopen jaar

Effecten zijn erg groot en mooi en de burst is heerlijk. Tempo is goed. Is gewoon een te gekke box. Hoe meer ik type des te groter is de kans dat ik hem toch nog maar erbij koop :)

In 2014 had ik 2 x de Rage en had er toen 1 als geheel geschoten en 1 in 2 delen. Ik moet inderdaad zeggen dat je wat mist als je het als geheel schiet, dat heeft vooral te maken met de tijdsduur. En ik had bij het geheel ook vonkoverslag en dat maakte dit blok al helemaal fantastisch. Ik had nog nooit zoiets meegemaakt met consumenten vuurwerk, zo hard rammen en zulke grote boeketten. Dus ik zou als je losse cakes wilt dan eerder gaan voor de Radical Power van Underground ( als je die nog op de kop kan tikken nu Underground vuurwerk gesloten is ). Dat zijn vergelijkbare cakes als de Cruel Traction, alleen dan gemaakt om los te stoken.

Blijft me favoriete box, goede klappen een top tempo.
Niet te moeilijken effecten of opbouw, gewoon een rambak.

Dit jaar voor het eerst een Cruel Traction besteld. Na het lezen van de nodige berichten op de diverse fora, ben ik echt enorm benieuwd geworden naar dit product!

Geschoten op de demo van de Vuurwerkdumper in Pijnacker op 15/12/16. Blijft een geweldig product, die salvo's maken het toch echt af!

Heb deze ook maar genomen.

Wat mij opviel is dat dit draadje nu uit 88 pagina's bestaat. Wellicht meest besproken cakebox.

Tsja dat heeft deze box dan ook dubbel en dwars verdiend. Heb hem dit jaar ook weer,samen met de Exodus ook zo'n heerlijke doos.:D

Heb deze vorig jaar gehad en afgeschoten na een 150 sh tropic 1.2. Illegale bak. Deed er niet voor onder. Dit jaar maar weer gehaald. Dikke aanrader

Ik heb deze een paar jaar geleden (ik denk 2 jaar geleden) gehad, maar ik herinner mij niet goed de uitwerking meer. Weet wel dat ik hem los heb geschoten.

Ik kan deze box nog voor 150,- euro aanschaffen. Doen of niet?

Back
Bovenaan