kruitsnuiver
VWC lid
Back ontopic graag!
Danku

Danku
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ok, back on topic zou ik wel willen maar wees nou eens eerlijk !!!Back ontopic graag!
Danku
Het gaat er mij om dat als Hayo Wolff iets introduceert ( en volgens eigenzeggen wat ik gisteren in Rotterdam begreep heeft ie er al bijna eentje rond kwa vergunningen) Of iets van plan is, dat hij al direct door vele wordt afgebrand, zonder dat ze al zijn gaan kijken... Ja het is waar ja er is in emmerich 2x best wat fout gegaan.. maar god.. gaat er bij de andere Nederlandse bedijrven altijd alles wél goed!?
Bij DBK waar ik onder andere een vast handje toesteek om te helpen is in het verleden ook alle eens een show finaal de soep ingelopen door een fout in het schiet systeem.. Shit happends!
Als ik dan Vangelabbeek na een show bijvoorbeeld een onderbouwde uitbrander geef (zie antwerpen, 29 juni 2007) moet ik me mond houden.. Sorry maar ga dan helemaal geen kritieken uiten op bedrijven, of personen op een forum.
anyways, het idee van zo een enorme regenboog van salutes, lijkt mij (mits goed uitgevoerd) enorm leuk om te zien. wat ik iniedergeval begrepen heb gaat het er écht komen.. hoe, wanneer, en waar dat is even afwachten.. Ik zou zeggen spuw dáárna dan je gal, als het terecht is!
Het gaat er mij om dat als Hayo Wolff iets introduceert ( en volgens eigenzeggen wat ik gisteren in Rotterdam begreep heeft ie er al bijna eentje rond kwa vergunningen) Of iets van plan is, dat hij al direct door vele wordt afgebrand, zonder dat ze al zijn gaan kijken... Ja het is waar ja er is in emmerich 2x best wat fout gegaan.. maar god.. gaat er bij de andere Nederlandse bedijrven altijd alles wél goed!?
Bij DBK waar ik onder andere een vast handje toesteek om te helpen is in het verleden ook alle eens een show finaal de soep ingelopen door een fout in het schiet systeem.. Shit happends!
Als ik dan Vangelabbeek na een show bijvoorbeeld een onderbouwde uitbrander geef (zie antwerpen, 29 juni 2007) moet ik me mond houden.. Sorry maar ga dan helemaal geen kritieken uiten op bedrijven, of personen op een forum.
anyways, het idee van zo een enorme regenboog van salutes, lijkt mij (mits goed uitgevoerd) enorm leuk om te zien. wat ik iniedergeval begrepen heb gaat het er écht komen.. hoe, wanneer, en waar dat is even afwachten.. Ik zou zeggen spuw dáárna dan je gal, als het terecht is!
Het gaat er ook om dat hij beelden laat zien die helemaal niet van hem zijn maar het wel zo wilt laten overkomen. En dat is smerig. Als iemand met jou beelden gaat PRONKEN en zou de persoon zeggen dat hij zelf erg goed kan filmen dan zou de wereld te klein zijn.
Hayo wolff gebruikt hier onrechtmatig beelden van een vuurwerker die dit wel kan en veel heeft moeten investeren om het voor elkaar te kunnen krijgen.
Hayo is een aardige vent. Niks mis mee, hij heeft ons ook altijd goed ontvangen maar dat betekend niet dat zijn shows goed zijn. Wij hebben er behoorlijk wat gezien die allemaal door hem zelf als de grootste werden omschreven en puntje bij paaltje kom je van een koude kermis thuis.
Ik vind het ook een probleem dat als jij of iemand van de club bij een bedrijf welkom zijn daar nooit kritiek op geleverd kan worden want dan is ineens alles toppie.
Wees eerlijk mensen anders ben je als website niet echt geloofwaardig.
Toon
Maar dit doe ik ten eerste zelf en dan wel met oud en nieuw.
Gaaf zeg,
Maar met wat word hier eigelijk geschoten flash salute's ofzo?
Want 20.000euro is wel té veel voor wat ik hier zie..
Als het dan zeg maar allemaal 4'' flash salutes waren en zeg maar zo'n 150/200stuks
Dan ben ik zelf zo'n 1500/2000euro kwijt aan 150/200 salutes. Mortieren erbij nou zo'n 250euro dan ben ik 2250 kwijt, zo'n mooie electrische 16 kanaals schieter erbij van original fireworks.
Zo'n 16 kanaals kost 125euro zeg maar even snel gerekend ben ik 2400 kwijt. Nou dan doe ik het liever zelfja toch? dan hou ik echt veel geld over
Enige nadeel als ik het zelf zou doen, Ik kan hier geen vergunning voor krijgen en die zal ik ook never nooit krijgen, maar denk je nou zelf dat zoiets in nederland toe word gestaan? Hahaha
Nee gaaf filmpje maar dit doe ik ten eerste zelf en dan wel met oud en nieuw.
voor oud en nieuw heb je geen vergunning nodig.
Dan trouw ik wel met oud en nieuw, en de pers... die moet ik niet![]()
Nou allemaal maar wat geld bij elkaar leggen danlijkt mij een leuk projectje voor 10.00u smorgens is gelijk de hele stad wakker
Op De Site Staat Duidelijk dat de prijs vanaf €7500 is.