100K voor €7.500,--

Is het niet On Topic dan. Het gaat er toch om wat L en F aanbied en niet leveren kan. En als ze het wel kunnen leveren mogen ze dan beelden laten zien die helemaal niet van hun zijn en hun wel de indruk willen wekken dat het zo is.

Back ontopic graag!:)

Danku
Ok, back on topic zou ik wel willen maar wees nou eens eerlijk !!!
Het ging hier om een regenboog schieten waar je verders niet veel over kunt discuseren. je vind het mooi of je vind het niet mooi, toch?

Dat er dan binnen dit topic doorgeschreven word dat een bedrijf met de regenboogbeelden aan de haal gaat vind ik nog steets on-topic.

Nu is er eindelijk een discusie over het wel of niet en dan moeten we in mijn ogen Back on topic terwijl we dat nog steets zijn.

RedBaron typt: het blijft altijd leuk he heren.. lekker makkelijk he je gal spuwen op een ander.. ik zou zeggen ga ZELF eens een show bouwen.

Dat heb ik gedaan met oud en nieuw en de reacties waren supper.
En 100% was afgegaan.

En ik moet ook toe geven dat je me de beelden heb laten zien van Emmerich waardoor de show vanaf de kade er een stuk beter uit zag, maar ok daar zitten ook close opnamens in, en in combinatie met een stukje montage ziet het er al gauw beter uit.
Dat neemt niet weg dat er heel rommelig geschoten was en er toch nog 70% was blijven staan.
Vervolgens een paar maanden later was het weer FC Knudde
Ik vind persoonlijk dat hier open over gesproken mag worden en dat het niet onder stoelen of banken gestoken hoeft te worden.

Groetjes giron

Het gaat er mij om dat als Hayo Wolff iets introduceert ( en volgens eigenzeggen wat ik gisteren in Rotterdam begreep heeft ie er al bijna eentje rond kwa vergunningen) Of iets van plan is, dat hij al direct door vele wordt afgebrand, zonder dat ze al zijn gaan kijken... Ja het is waar ja er is in emmerich 2x best wat fout gegaan.. maar god.. gaat er bij de andere Nederlandse bedijrven altijd alles wél goed!?

Bij DBK waar ik onder andere een vast handje toesteek om te helpen is in het verleden ook alle eens een show finaal de soep ingelopen door een fout in het schiet systeem.. Shit happends!

Als ik dan Vangelabbeek na een show bijvoorbeeld een onderbouwde uitbrander geef (zie antwerpen, 29 juni 2007) moet ik me mond houden.. Sorry maar ga dan helemaal geen kritieken uiten op bedrijven, of personen op een forum.

anyways, het idee van zo een enorme regenboog van salutes, lijkt mij (mits goed uitgevoerd) enorm leuk om te zien. wat ik iniedergeval begrepen heb gaat het er écht komen.. hoe, wanneer, en waar dat is even afwachten.. Ik zou zeggen spuw dáárna dan je gal, als het terecht is!

Het gaat er mij om dat als Hayo Wolff iets introduceert ( en volgens eigenzeggen wat ik gisteren in Rotterdam begreep heeft ie er al bijna eentje rond kwa vergunningen) Of iets van plan is, dat hij al direct door vele wordt afgebrand, zonder dat ze al zijn gaan kijken... Ja het is waar ja er is in emmerich 2x best wat fout gegaan.. maar god.. gaat er bij de andere Nederlandse bedijrven altijd alles wél goed!?

Bij DBK waar ik onder andere een vast handje toesteek om te helpen is in het verleden ook alle eens een show finaal de soep ingelopen door een fout in het schiet systeem.. Shit happends!

Als ik dan Vangelabbeek na een show bijvoorbeeld een onderbouwde uitbrander geef (zie antwerpen, 29 juni 2007) moet ik me mond houden.. Sorry maar ga dan helemaal geen kritieken uiten op bedrijven, of personen op een forum.

anyways, het idee van zo een enorme regenboog van salutes, lijkt mij (mits goed uitgevoerd) enorm leuk om te zien. wat ik iniedergeval begrepen heb gaat het er écht komen.. hoe, wanneer, en waar dat is even afwachten.. Ik zou zeggen spuw dáárna dan je gal, als het terecht is!

Het gaat er ook om dat hij beelden laat zien die helemaal niet van hem zijn maar het wel zo wilt laten overkomen. En dat is smerig. Als iemand met jou beelden gaat PRONKEN en zou de persoon zeggen dat hij zelf erg goed kan filmen dan zou de wereld te klein zijn.

Hayo wolff gebruikt hier onrechtmatig beelden van een vuurwerker die dit wel kan en veel heeft moeten investeren om het voor elkaar te kunnen krijgen.

Hayo is een aardige vent. Niks mis mee, hij heeft ons ook altijd goed ontvangen maar dat betekend niet dat zijn shows goed zijn. Wij hebben er behoorlijk wat gezien die allemaal door hem zelf als de grootste werden omschreven en puntje bij paaltje kom je van een koude kermis thuis.

Ik vind het ook een probleem dat als jij of iemand van de club bij een bedrijf welkom zijn daar nooit kritiek op geleverd kan worden want dan is ineens alles toppie.

Wees eerlijk mensen anders ben je als website niet echt geloofwaardig.

Toon

Laatst bewerkt:

Ik zal net als velen andere shows oprecht mijn mening geven.
Als hij een regenboog gaat schieten zal ik daar zeker bij aanwezig zijn.
Niet om hem af te branden als het fout gaat en ook niet om hem de hemel in te prijzen als het goed gaat maar gewoon om te kijken en te oordelen wat IK er van vind.

Waar het mij in dit geval om gaat is dat hij de beelden an een ander gebruikt, iets waar jij ook erg vel op zou zijn als ze jou materiaal zouden gebruiken.
En wat voor naar houd Europla hier aan over als het fout gaat :bonk:
Ennyway zou het een hele prestatie zijn als hij dit voor elkaar zou krijgen.

En, vergeet nooit dat een forum er is om heen en weer meeningen en bevindingen te delen dus zou ik gewoon meningen blijven geven en niet mijn mond houden.We wachten het rustig af allemaal.
Groetjes Giron

Dat is toch niet zo gek
Als die al een beetje een leuke show heeft, weet die dat te verzieken...Sail Amsterdam....Noordwijk(3shows)....Emmerich 2x
en het ligt altijd aan een ander
Emmerich heb je zo lopen bewerken, dat het nog wat leek en daarbei ga je het goed praten.
Wees eens eerlijk en zeg gewoon dat het een slechte show was, of ben je dan bang dat je niet meer welkom bent?

Het gaat er ook om dat hij beelden laat zien die helemaal niet van hem zijn maar het wel zo wilt laten overkomen. En dat is smerig. Als iemand met jou beelden gaat PRONKEN en zou de persoon zeggen dat hij zelf erg goed kan filmen dan zou de wereld te klein zijn.

Hayo wolff gebruikt hier onrechtmatig beelden van een vuurwerker die dit wel kan en veel heeft moeten investeren om het voor elkaar te kunnen krijgen.

Hayo is een aardige vent. Niks mis mee, hij heeft ons ook altijd goed ontvangen maar dat betekend niet dat zijn shows goed zijn. Wij hebben er behoorlijk wat gezien die allemaal door hem zelf als de grootste werden omschreven en puntje bij paaltje kom je van een koude kermis thuis.

Ik vind het ook een probleem dat als jij of iemand van de club bij een bedrijf welkom zijn daar nooit kritiek op geleverd kan worden want dan is ineens alles toppie.

Wees eerlijk mensen anders ben je als website niet echt geloofwaardig.

Toon

Ik heb ook niets gezegd over die beelden. ik weet verder niet waar hij die beelden vandaan heeft. Dat is ook niet mijn zaak, of mijn verantwoording. Hij zegt dat hij dit op deze manier kan uitvoeren.. Nou laat maar zien dan! Heb ik ook gisteren tegen hem gezegd.

kritiek mag zeker geleverd worden. Dat is ook wat ik zélf ook doe. ik denk dat je me goed genoeg kent dat ik niet onder stoelen of banken steek als ik iets slecht of goed vind. Maar goed, hoe het ook is, of niet.. als hij deze regenboog van salutes daadwerkelijk ten uitvoer ga brengen en het gaat fout, of goed.. we zullen zien. Ik hoop dat het goed gaat, en als het tóch fout ga dan zal ik echt niet zeggen dat er geen kritiek gegeven mag worden.. in tegendeel.

@ Poziloc

Die beelden heb ik inderdaad gemonteerd zodat het nog een fraaie show leek. Ik was er zelf behoorlijk van ontdaan dat er zoveel moeite ingestoken werd , zowel kwa vuurwerk als kwa cameras en fototoestellen. Dat ik er alles aan gedaan heb om het nog wat op te krikken in de montage. Gelukkig was ik er echt niet mee. aanstaande keer op 31 Mei ben ik er zelf niet bij, dan zit ik in Tjechie.

ik hoop oprecht dat het dan wél allemaal goed gaat

Laatst bewerkt:
Gaaf zeg,

Maar met wat word hier eigelijk geschoten flash salute's ofzo?
Want 20.000euro is wel té veel voor wat ik hier zie..
Als het dan zeg maar allemaal 4'' flash salutes waren en zeg maar zo'n 150/200stuks
Dan ben ik zelf zo'n 1500/2000euro kwijt aan 150/200 salutes. Mortieren erbij nou zo'n 250euro dan ben ik 2250 kwijt, zo'n mooie electrische 16 kanaals schieter erbij van original fireworks.
Zo'n 16 kanaals kost 125euro zeg maar even snel gerekend ben ik 2400 kwijt. Nou dan doe ik het liever zelf:shocked::D ja toch? dan hou ik echt veel geld over:bonk:

Enige nadeel als ik het zelf zou doen, Ik kan hier geen vergunning voor krijgen en die zal ik ook never nooit krijgen, maar denk je nou zelf dat zoiets in nederland toe word gestaan? Hahaha:cry::)

Nee gaaf filmpje maar dit doe ik ten eerste zelf en dan wel met oud en nieuw.
voor oud en nieuw heb je geen vergunning nodig.
Dan trouw ik wel met oud en nieuw, en de pers... die moet ik niet:bye:

Maar dit doe ik ten eerste zelf en dan wel met oud en nieuw.

Nou dan kijk ik uit naar JOU filmpje van oud en nieuw.
Ik ben normaliter vrij optimisties, maar dit kan je denk ik wel op je buik schrijven om zelf te gaan doen. :bonk:

Groetjes Giron

Gaaf zeg,

Maar met wat word hier eigelijk geschoten flash salute's ofzo?
Want 20.000euro is wel té veel voor wat ik hier zie..
Als het dan zeg maar allemaal 4'' flash salutes waren en zeg maar zo'n 150/200stuks
Dan ben ik zelf zo'n 1500/2000euro kwijt aan 150/200 salutes. Mortieren erbij nou zo'n 250euro dan ben ik 2250 kwijt, zo'n mooie electrische 16 kanaals schieter erbij van original fireworks.
Zo'n 16 kanaals kost 125euro zeg maar even snel gerekend ben ik 2400 kwijt. Nou dan doe ik het liever zelf:shocked::D ja toch? dan hou ik echt veel geld over:bonk:

Enige nadeel als ik het zelf zou doen, Ik kan hier geen vergunning voor krijgen en die zal ik ook never nooit krijgen, maar denk je nou zelf dat zoiets in nederland toe word gestaan? Hahaha:cry::)

Nee gaaf filmpje maar dit doe ik ten eerste zelf en dan wel met oud en nieuw.
voor oud en nieuw heb je geen vergunning nodig.
Dan trouw ik wel met oud en nieuw, en de pers... die moet ik niet:bye:

Als je wat meer verstand van vuurwerk zou hebben dan maak je zulke opmerkingen niet. 16 kanaals kastje hahaha. Laat me niet lachen man. Check de film goed en dan zal je zien dat hier met perfecte timing word geschoten (Fire One) en dat er iets meer dan 150 a 200 salutes omhoog gaan etc etc.

Ideaal voor een bruiloft zoiets. Om het knallend af te sluiten. :D Wat een geniaal filmpje. :cool:

Dat lijkt GVD wel een heel geschut!

Vet man! Maar dit is te groot om in je straat af te schieten. Soms zie je die zandzakken gewoon weg schieten. Stoer!

Ziet er echt gaaf uit. Maar betwijfel of we dit ooit in Nederland gaan zien. Ik denk dat zoveel salutes een probleem zal zijn voor menig ambtenaar :frusty:

lijkt mij een leuk projectje voor 10.00u smorgens is gelijk de hele stad wakker
Nou allemaal maar wat geld bij elkaar leggen dan :D

Back
Bovenaan