Cruelty

wtf Klote ILT. Naja zo groot bedrijf als wolf doet het vast wel in batches en dan word alleen de betreffende batch afgekeurd toch. En Vind dat de importeurs de optie moeten krijgen die keuringen bij te wonnen. Dit omdat soms dingen die in de straat vaak mis gaan die cakés er wel door komen. En iet waar je nooit over hoort. Zogenaamd te laag hard of op de grond zouden klappen.

Heb net even naar Wolff gebeld en de Crank en de Cruelty zijn inderdaad afgekeurd, het gaat om de hele productie, dus dit product zal niet worden uitgeleverd dit jaar.

Heb net even naar Wolff gebeld en de Crank en de Cruelty zijn inderdaad afgekeurd, het gaat om de hele productie, dus dit product zal niet worden uitgeleverd dit jaar.

Nou dat is toch wel echt heel jammer, dit was toch wel echt altijd 1 van mijn favo potten.
Mogen ze met de cruel Traction ook wel gaan oppassen

Ik heb mijn Wolff dealer even opgebeld om te vragen of ze nog een 2015 versie hebben, ze gaan t even nakijken voor me :)

het gaat dan om de nieuwe batch, wat van vorig jaar nog in de winkels ligt zal gewoon verkocht mogen worden neem ik aan.
Komt vast wel goed.
greetzz

Ik heb gehoord dat beide cakes te veel kruid bevatte, mijn dealer had nog twee 2015 versies in de bunker liggen en omdat ik vroeg heb besteld is de kans groot dat ik er een krijg :D

Ook nog even 4 keer besteld bij steenbergen.
samen met de cruel traction die op oud en nieuw cruelty traction heet :p
4 tegelijk erachteraan klappen.
Feestje gegarandeerd!

Ik heb er ook een aantal besteld bij vuurwerkland steenbergen ben benieuwd of wij een andere batch krijgen zo niet hebben we dikke pech !!

Wat ik begreep hebben sommige dealers er nog een paar staan, maar was er wel een groot deel van de voorraad op vorig jaar, mij dealer had er bijvoorbeeld nog 2 in de bunker liggen.

Back
Bovenaan