Pyrotechnische Vereniging

Als het bedrijf zich in belgie bevind wat niet zal gebeeuren denk ik kan je ook niet een nederlands kvk aanvragen ;)

ik lach me rot over de heren die hier dus een jaar of 14/15 zijn, en het hebben over kleuters die ze liever niet bij de club hebben daarmee bedoelen ze de members van een jaar of 12... als wij de members van 20 jaar of ouder ook zo gaan denken over kleuters komen die van 14/15 ook bij de kleuters uit... maar dat is allemaal niet aan de orde verder.. want er is nog helemaal geen club etc maar het hebben over leeftijden vind ik een beetje vage kwestie als je zelf net 14/15 jaar bent...

Als het bedrijf zich in belgie bevind wat niet zal gebeeuren denk ik kan je ook niet een nederlands kvk aanvragen ;)

Kortom een KVK zal best nodig zijn, voor een officieele vereniging maar gaan we dus niet gebruiken om (illegaal) vuurwerk mee te halen?!...

Ok het is niet de bedoeling om met die kvk vuurwerk te halen ik denk dat die vereneging alleen over legaal vuurwerk moet gaan, maar je hoeft geen mensen van 14-15 aftekraken:mad:

Kosten

Kosten

Het idee is goed.Ik heb deze thread even door gelezen,en zie dat de meeste alleen maar praten over de practice kant.Maar bekijk het eens van de finaciele kant!
Voordat je kunt beginnen met een vereneging heb je al de nodige kosten.
bijv: inschrijving kvk,notaris kosten voor de statuten,de nodige A4-tjes, postzegels, enveloppen,enz,enz

Voordat je kunt beginnen ben je +/- 800 a 1000 euro verder als je het goed wil doen.
Als het niet goed wilt doen ben je voor een paar tientjes klaar.En als je dan pech hebt kan 1 persoon de komplete verenging omzeep helpen!!!!!

En dan heb ik het helemaal nog niet over eventueel aan te schaven goederen,bijv:foto-en filmtoestel,een labtop,een beamer ed.
(ja nu hoor ik alweer zeggen "dat hoeft niet leen de mijne maar" tja dat is leuk voor 1 of 2 keer,maar wat als het defect raakt? of je kan een keer niet komen)

Er kleven vele haken en ogen aan het oprichten van een vereneging,en het instand houden ervan.

En dan nog de contributie wat moet je daar voor vragen?en wat krijg je ervoor terug?
75 euro per jaar en je bent 1 van de goedkoopste vereneging van nederland.

Ik zelf hebt 8 jaar in het hoofdbestuur van een vereneging gezeten,dus als je ergens mee van dienst kan zijn hoor ik het wel.

Gr Elmo

Elmo, de financiele kant van het oprichten van een vereniging wordt uiteraard niet over het hoofd gezien.
Bedankt voor je aanbod, maar ik zal er geen gebruik van maken.
Ik ben zelf belastingconsulent/boekhouder van beroep en beroepsmatig heb ik regelmatig te maken met het oprichten,controleren en besturen van een vereniging. Ik weet dus maar al te goed wat er allemaal bij komt kijken.
:bye:

wat is het toch zonde dat deze tijd voorbij is in nederland. ( en belgie om niet te vregeten)

Ik wordt stront ziek van alle regeltjes die de burger tegenwoordig word opgelegt.

Back
Bovenaan