Kosten
Kosten
Het idee is goed.Ik heb deze thread even door gelezen,en zie dat de meeste alleen maar praten over de practice kant.Maar bekijk het eens van de finaciele kant!
Voordat je kunt beginnen met een vereneging heb je al de nodige kosten.
bijv: inschrijving kvk,notaris kosten voor de statuten,de nodige A4-tjes, postzegels, enveloppen,enz,enz
Voordat je kunt beginnen ben je +/- 800 a 1000 euro verder als je het goed wil doen.
Als het niet goed wilt doen ben je voor een paar tientjes klaar.En als je dan pech hebt kan 1 persoon de komplete verenging omzeep helpen!!!!!
En dan heb ik het helemaal nog niet over eventueel aan te schaven goederen,bijv:foto-en filmtoestel,een labtop,een beamer ed.
(ja nu hoor ik alweer zeggen "dat hoeft niet leen de mijne maar" tja dat is leuk voor 1 of 2 keer,maar wat als het defect raakt? of je kan een keer niet komen)
Er kleven vele haken en ogen aan het oprichten van een vereneging,en het instand houden ervan.
En dan nog de contributie wat moet je daar voor vragen?en wat krijg je ervoor terug?
75 euro per jaar en je bent 1 van de goedkoopste vereneging van nederland.
Ik zelf hebt 8 jaar in het hoofdbestuur van een vereneging gezeten,dus als je ergens mee van dienst kan zijn hoor ik het wel.
Gr Elmo