Pyro Duo [Ass.]

Dit staat er nu bij mijn dealer op de website bij de Pyro Trio:

Door enorme vraag is ook de importeur leeg en word dit PAKKET VERVANGEN VOOR PYRO DUO GEEN 3 KLEINE MAAR 2 GROTE POTTEN VOOR ZELFDE GELD VAN 45,95 VOOR 24,95

Hoogstwaarschijnlijk heb ik nu dus de Pyro Duo. Na de ervaringen hier gelezen te hebben, ben ik blij dat deze ook goed zijn:p

Laatst bewerkt:
Dit staat er nu bij mijn dealer op de website bij de Pyro Trio:

Door enorme vraag is ook de importeur leeg en word dit PAKKET VERVANGEN VOOR PYRO DUO GEEN 3 KLEINE MAAR 2 GROTE POTTEN VOOR ZELFDE GELD VAN 45,95 VOOR 24,95

Hoogstwaarschijnlijk heb ik nu dus de Pyro Duo. Na de ervaringen hier gelezen te hebben, ben ik blij dat deze ook goed zijn:p

Wat!?
Dus dat zou ook kunnen gelden voor andere dealers? Aangezien de importeur leeg is.. Nou ik heb veel liever Pyro Trio, vind ik een veel mooier pakket!
Pyro Duo is leuk, maar ik had liever Pyro Trio..
Ochja, het blijft goed spul.:cool:
:bye:

Ik heb deze ter vervanging gekregen van de Pyro Trio, de Pyro Duo was daar 4 euri duurder (slechts €23,95) dan de Pyro Trio, maar ik dacht wel dat dit de beste vervanging was. Affijn, 3 pakketten ervan gehad, waarvan 2 pakketten gebruikt met doorlonten, eentje met 4 crackling-potjes en 1x 3 cakes. Ik vond ze netjes, grote boeketten, zeker goede blinker, maar ik ben er niet kapot van, vond hem te ééntonig, weinig heldere kleuren en dat sprak mij gewoon niet zo aan. Daarbij érg snel voorbij, slechts 10 schoten, maar wel dus het voordeel dat ie goed doorgaat. Cakes zijn wel degelijk verschillend, allebei zeker netjes, maar van mij had hij mixed effecten mogen hebben.

Ik had overigens bij 1 cake een productiefout, deze klapte bij het eerste schot in de tube waardoor 2 andere tubes van de cake kapot sloegen aan de onderkant, hierna bleven die boeketten dus vlak boven de grond. Redelijk link, gelukkig al wat minder omstanders, genoeg afstand en ik had echt een voordeel dat hij per 3 aan elkaar getaped zat. Flink getaped zelfs, maar het scheurde toch echt door bij deze druk, hij bleef dus gelukkig alleen wel rechtop, op deze foto is de cake waar het om draaide te zien (de 3e cake stond elders los, je ziet het label nog wel :wink:);

IMG_7449.JPG

Bedankt voor het delen van je ervaring Mike.
Volgens mij is er al langer sprake van een productiefout bij deze cake.
Hij trad al eerder zichtbaar op bij de demo in Naarden (2006) en bij de demo van Wolff (2007). Ook daar kwamen de effecten net boven de grond.
Zou dit een reden van de forse prijsverlaging kunnen zijn?
Zou toch niet mogen eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Ik had drie setjes Pyro Duo, maar heb geen problemen gehad.
Behalve dan dat ik ze tóch tegen vond vallen, tenminste, de Virus.
De Atomic Danger met zijn grote blinkboeketten vond ik wel top, zeker voor de omgerekend 12,50.
Maar ik ben het met Mattenfreak eens, het zijn te weinig schoten.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het delen van je ervaring Mike.
Volgens mij is er al langer sprake van een productiefout bij deze cake.
Hij trad al eerder zichtbaar op bij de demo in Naarden (2006) en bij de demo van Wolff (2007). Ook daar kwamen de effecten net boven de grond.
Zou dit een reden van de forse prisverlaging kunnen zijn?
Zou toch niet mogen eigenlijk.

Ik had het zelf ook met de "Le Mans" van Dynasty (deze knalde uit elkaar), hopelijk is het geen rage aan het worden bij Wolff :wink:

Weet iemand trouwens of die pakketten die dit jaar zo goedkoop waren er misschien uit gaan? Zou een goede rede zijn voor deze prijsdaling.

Back
Bovenaan