Matrix

ook stieken nog even meegepakt voor een 10tje per stuk.
5 keer als finale met 6 fluitbakken erbij.

deze ging behoorlijk hard zeg. knalde de white thunder er uit alleen de white thunder is meer geweld.
voor deze prijs 1 van de beste knalcakes.

Had hem dit jaar 2x, eentje los geschoten en ander in een projectje. De knallen waren echt hard alleen schoten ze beiden niet in de salvo's die hij vorig jaar had bij mij.
Maar het blijft een top knaller!

Had hem dit jaar 2x, eentje los geschoten en ander in een projectje. De knallen waren echt hard alleen schoten ze beiden niet in de salvo's die hij vorig jaar had bij mij.
Maar het blijft een top knaller!

Jammer dat hij niet in salvo's ging in mijn projectje, dan was het helemaal top geweest.
Matrix is vanaf 1:25.

Ik had 4 van deze knalpotten moet zegen zijn prima knalcake en gingen nog best hard en voor die prijs is gewoon een topper

Komende jaar neem ik er 8 zijn prima!

Geinige cake zeg! Gewoon goed uitgevoerd en voor een betaalbare prijs. 12 euro voor 25 shots is redelijk goed, zeker met die leuke salvo's.
Heb deze samen geschoten met de freakshow, was even een last minute beslissing voor 6 uur. Had ze snel op een kartonnetje geplakt en het ging erg goed! Lekkere flinke dreunen tussen enkele mooie boeketten.

Laatst bewerkt:
Hier dan de video van het 'projectje'.
De Freak Show samen geschoten met de Matrix:
Wat me vooral opviel zijn de mooie lichtkogels die hij schiet, zo fel uitgevoerd zie je ze normaal niet op NL cakes.

Leuke knalcake. Harde klappen, maar er zat bij mij crackling bij (minimaal dat wel) maar toch.
Ik zou deze volgend jaar weer nemen. Dit jaar had ik er één, maar volgend jaar koop ik er minimaal twee.

Vond deze ook verrassend goed voor 13 euro. Goede knallen, enkele sterren erbij maar niet storend.

Back
Bovenaan