[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoef niet te weten wat het is.
Ik koop die box als mijn centen binnen zijn en laat me lekker verrassen.
Alleen ik moet nog 11 dagen wachten:frusty: :cry:

Inderdaad weer mooie aanbiedingen. Leuk om te zien dat de oude outblast van Hardix er tussen staat.

Wolf Chry

Van €59,99 Voor €39,00!!

Wolf-chry.jpg

42 schots cake met gekleurde staarten, verschillende mine effecten overgaand naar het geluid van een wolf. Dit is echt een speciaal effect!

Van €59,99 Voor €39,00!!

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/wolf-chry/

bestelling

bestelling

Hallo,ik ben nieuw hier en zag dit topic staan.
Nu heb ik een vraag:ik heb dus 3(kleine)bestellingen gedaan,2x in groningen waarvan ik maar 1x bevestiging heb gehad.
En 1x in vierhuizen en ook geen bevestigingmail,ook nog het contactformulier via de site ingevuldt maar ook hier geen reactie opgehad.(contactformulier groningen werkt niet)
Mischien dat ik hier reactie krijg?

Hallo,ik ben nieuw hier en zag dit topic staan.
Nu heb ik een vraag:ik heb dus 3(kleine)bestellingen gedaan,2x in groningen waarvan ik maar 1x bevestiging heb gehad.
En 1x in vierhuizen en ook geen bevestigingmail,ook nog het contactformulier via de site ingevuldt maar ook hier geen reactie opgehad.(contactformulier groningen werkt niet)
Mischien dat ik hier reactie krijg?

Goedemiddag,

Apart dat je maar 1 bevestiging hebt gehad! Zou je ons een privé bericht willen sturen met je order nummers? :)

Ik zal direct aan onze ict'er doorgeven dat ons contactformulier in Vierhuizen niet naar behoren werkt. Ik heb namelijk geen mail gehad! :wink:

Groeten Lars,

Vuurwerk Outlet

3 december Freak Middag - Vuurwerk Outlet Groningen

3 december Freak Middag - Vuurwerk Outlet Groningen

Zaterdag 3 december is het weer zover! Onze jaarlijkse 'Freak middag' !! :D

openmiddag.jpg

Gezellig onder het genot van een drankje een bestelling plaatsen tegen de 'Freak prijzen'

Tevens hebben we speciale acties die 3 december alleen gelden tijdens de 'Freak Middag'

Waar: Lavendelweg 26 Groningen
Hoe laat: 13.00 - 17.00 uur

Tot 3 december? :D

Groeten Luc & Lars!

Twijfel twijfel! Het is een stuk rijden, maar even bij rustig bij Outlet kijken ben ik vorige jaar met het afhalen niet aan toe gekomen! :p

Mogen we ook de bunkers bekijken?

Ben zeker van de partij:) vorig jaar ook ff langs geweest samen met pekelder, was een leuk dagje ff in de bunkers gekeken en leuke dingen meegepakt voor een leuk prijsje:)

Kwam net dit tegen op YouTube:

Zou dit de laatste Mysterybox zijn??? Wat een gave box zeg!! Ik kan deze eigenlijk niet plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan