[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels is de maand november aangebroken! :D Dit houdt onder andere in dat het nog maar een paar weken duurt voordat de verkoop lost barst! :D

Wat houdt het voor de rest in?

- De freakactie duurt nog tot zondag 27 november!! Hierna zullen de prijzen stijgen! Na het sluiten van de freakactie is er 3 december nog een mogelijkheid om van de freakactie gebruik te maken in onze winkel! (Noteren jullie deze datum in de agenda? :wink: )

- Zaterdagavond zullen we nog éénmaal met een mysteryactie komen! Een super box voor super prijs! :wink:

We wensen iedereen de komende maand nog veel plezier met het maken van lijstjes en bestellingen! :)

Groeten Vuurwerk Outlet

Laatst bewerkt:
Event Triple Treasure

Van €125,00 Voor €60,00!!

RVW-917-Triple-Treasure.jpg

Van €125,00 Voor €60,00!!

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/event-triple-treasure/

Aah wat doen jullie mij aan!!

Ik ben al ver over mijn budget heen maar dit is wel heel aantrekkelijk!! Wil sowieso de mysterie actie bestellen zaterdag!

Dat wordt weer €150,- over het budget! :bonk:

Verdomd verleidelijk, die Transbomber. Die zou dan tegelijk m'n finale moeten vormen ipv Secret Salute en nog een knal- en een fluitcake ervoor laten staan. Dus als Rubro met productie erg onder dit sample zou komen, hebben ze een flink pissige klant aan me. Ik kijk het nog steeds even aan...

Komt dit jaar de incredible fan van cafferata nog terug voor onder de €100euries zoals de afgelopen jaren:D

Laatst bewerkt:

- Zaterdagavond zullen we nog éénmaal met een mysteryactie komen! Een super box voor super prijs! :wink:

We wensen iedereen de komende maand nog veel plezier met het maken van lijstjes en bestellingen! :)

Groeten Vuurwerk Outlet

Heb je misschien ook een tijdstip? Ik was eigenlijk al klaar, maar ik ben gek op aanbiedingen.:thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan