[BONBRIDGE] Alle 19S Potjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je monda a/b en c/d neemt welken van de potjes uit de startpost krijg je dan niet. Want ik tel er 19 en als je alle 4 de monda assortimenten neemt heb 16 potjes.
Dus ik hoop dat jullie kunnen vertellen welke er niet in zitten.
alvast bedankt

Ik zal het gaan uitzoeken voor je. Heb even geduld.
:bye:

Als je monda a/b en c/d neemt welken van de potjes uit de startpost krijg je dan niet. Want ik tel er 19 en als je alle 4 de monda assortimenten neemt heb 16 potjes.
Dus ik hoop dat jullie kunnen vertellen welke er niet in zitten.
alvast bedankt

Monda assortiment a/b zijn samen 4 x19shots potten en c/d zijn samen 4 x19shots potten en als ik dat samen optel heb ik maar 8 x 19shots potten. Ik denk dat je dacht dat Monda assortiment a/b en c/d 4 veschillende assortimenten dus 16 potten waren maar dat zijn het niet zo heet zo'n assortiment is zoiets als assortiment 1 en assortiment 2
Ik hoop voldoende uitgelegt te hebben en dat je het nu snapt :bye:

Monda assortiment a/b zijn samen 4 x19shots potten en c/d zijn samen 4 x19shots potten en als ik dat samen optel heb ik maar 8 x 19shots potten. Ik denk dat je dacht dat Monda assortiment a/b en c/d 4 veschillende assortimenten dus 16 potten waren maar dat zijn het niet zo heet zo'n assortiment is zoiets als assortiment 1 en assortiment 2
Ik hoop voldoende uitgelegt te hebben en dat je het nu snapt :bye:

oke bedankt.
ik dacht dat er in karton a/b 2x 4 potten zat en in karton b/c 2x 4 potten zat maar dat maakt veder niet uit bedankt voor je antwoord.

Is dat potje genaamd 'Crown' een beetje te doen?
Vind hem op het filmpje niet echt duidelijk namelijk..

Is dat potje genaamd 'Crown' een beetje te doen?
Vind hem op het filmpje niet echt duidelijk namelijk..

Ik had afgelopen oud en nieuw zo,n 20 19 shots potten.
Een voor een kwaliteit. Harde burst, vaak met eén effect, sommige met meerdere effecten. Waar voor je geld.
De crown is een pot die boven zich zelf uitstijgt zo mooi.
Mooier is het nog om er meerdere tegelijk af te steken.
Een prachtige mooie volle gouden hemel is het gevolg.
En dat voor 11/12 euro per cake voor 19 schoten.

Nu dat veel van deze potten weer verkocht worden, vraag ik mij toch af welke er nog wel los verkocht worden en welke potten er uit het assortiment zijn gegaan.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Er is zover ik weet op een enkeling misschien na geen enkele pot niet meer in het assortiment. Daarbij zitten zowat al deze 19S potjes in het monda assortiment A tot en met D. en zitten ze in menig ander pakket tegenwoordig.

Deze potjes ben ik zeker van dat die los te koop zijn:

19S Crown
19S Blue Peony
19S Color glittering
19S silver tail
19S silver & blue Peony
19S golden Crown to blue with crackling tail
19S Crackling chrysanthemum

Of ze voorradig zijn nu kan ik niet garanderen natuurlijk.

Die staan inderdaad op de sites van Alpeco en Edruco ja. Aangezien die er wel op staan en andere niet (meer), mag ik dan concluderen dat deze er helemaal uit zijn gegaan?

En zo ja, wat is daar de reden van?

Alpeco verkocht bijna alle 19s potten los in het seizoen 2007/2008. Tegen einde van het jaar waren deze bijna allemaal uitverkocht. Voor het seizoen 2008/2009 zullen deze waarschijnlijk ook los te verkrijgen zijn.

Zit er veel verschil tussen een van deze potten en Nederlandse potten eigenlijk?
Qua effect grootte bijvoorbeeld?

dat kan je niet zeggen elke pot is anders maar...... neem een pot als de extreme salute bijvoorbeeld, daar kan geen enkele belgische feestvuurwerk cake aan tippen qua boeket size:cool:

Iemand ervaring met de Green Peony?
Ik heb hem pas gekocht bij Alpeco, iemand die nog een filmpje ervan heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan