Games

Woensdag zeker de nieuwe beta van battlefield 1 spelen:) en die nieuwe battalion 1944 wist ik niks van, maar hij komt ook op ps4 dus gaan we daar ook naar uitkijken:) en waar ook naar uitkijk is maffia 3 nog meer mensen die maffia 3 gaan halen?

Hell ye mafia 3 ik ben als jong jochie aan mafia 1 en de tommy gun verslaafd geraakt.
Later mafia 2 en die ene missie met de mg42 geniaal gewoon.
Dus ik kijk zeker uit naar deel 3 ja.

Iemand hier die trouwens tom clancy the division.

Ik ga ook maar eens de PS4 een slinger geven als de beta van BF1 te spelen is(2 daagjes dus). De trailers zien er zeer goed uit iig.

Vanavond de battlefield 1 beta gespeeld, heb wel Gods lang moeten wachten voordat ie eindelijk geen verbinden naar het nieuwe menu, maar het wachten was het wel waard want vind het er ontzettend goe uit zien!! En het loopt opzich ook wel lekker geen lag iig:)

Vind het niks en die Tanks en Treinen zijn niet kapot te krijgen :p
Kep een filmpje van Splinter Cell uit 2010 erg leuk spel ik wacht op de sale voor Blacklist.

Een paar antitank granaten erop met 2 man en weg tank:p en de trein is idd een beetje overpowert en duurt op de normale manier lang voordat die stuk gaat, maar een hoopje mijnen + dynamiet gaat de trein in 1x kapot:p verder heb ik het elke dag gespeeld en gelijk ff gepreorded samen met maffia 3:)

Er kwam toch ook een nieuwe splinter cell? Of althans dacht zoiets gehoord te hebben.

Vanavond de battlefield 1 beta gespeeld, heb wel Gods lang moeten wachten voordat ie eindelijk geen verbinden naar het nieuwe menu, maar het wachten was het wel waard want vind het er ontzettend goe uit zien!! En het loopt opzich ook wel lekker geen lag iig:)

Zelf de beta ook een paar keer gespeelt.

Had echt super veel lag! Net als de rest van mijn vriendengroep.

De game gaat er wel komen maar hopelijk met minder lag

Een paar antitank granaten erop met 2 man en weg tank:p en de trein is idd een beetje overpowert en duurt op de normale manier lang voordat die stuk gaat, maar een hoopje mijnen + dynamiet gaat de trein in 1x kapot:p verder heb ik het elke dag gespeeld en gelijk ff gepreorded samen met maffia 3:)
Er kwam toch ook een nieuwe splinter cell? Of althans dacht zoiets gehoord te hebben.

Spel heeft bazooka's nodig :p Kep Shadow Warrior 2 gepreorderd, doe ik normaal nooit.
Weet niet of er een nieuwe aankwam zou leuk zijn

Ik had op de eerste dag veel internet lag, maar 2de dag niet.

Zat vaak bij C op 1 van de daken met sniper dat was heerlijk hehe.

M

Eerste dag idd ook veel lag, maar vanaf dag 2 tot het einde nergens meer last van gehad qua lag wel een paar keer fout in applicatie, verder was alles wel rustig op zich.

Ben niet van de platformer games, maar deze was gratis een heerlijk spel.
Dit zijn de Treasure levels, elke jump moet perfect getimed zijn of je faalt. :p

Ik heb recent de Ultimate Edition van Forza Horizon 3 aangeschaft voor 100 euro, en hoewel ik dit erg veel vond, is dit het geld dubbel en dwars waard. Adembenemende graphics, ontiegelijk veel auto's en prachtige omgevingen. Ben hier echt nog wel een paar maanden zoet mee.

Legends is echt geweldig, anders dan Origins maar nog meer tactiek.
Ik dacht ik maak een Bejeweld video :p

00:00 - Lightning
02:10 - Ice Storm
05:14 - Diamond Mine
12:08 - Classic
19:16 - Poker (mijn favoriete mode)
34:38 - Butterflies (ook erg leuk)
43:07 - Zen

Back
Bovenaan