Werken in een vuurwerkwinkel

Zijn er nog vuurwerkwinkels of bedrijven die nog een werknemer kunnen gebruiken?
Ik ben 21+ in bezit van rijbewijs en momenteel bezig aan mijn opfrissing ADR klasse 1.

Voor meer info: stuur een berichtje.

:thumbup:

Zijn er nog vuurwerkwinkels of bedrijven die nog een werknemer kunnen gebruiken?
Ik ben 21+ in bezit van rijbewijs en momenteel bezig aan mijn opfrissing ADR klasse 1.

Voor meer info: stuur een berichtje.

:thumbup:

Misschien is het ook wel handig om aan te geven in welke omgeving je zoekt, zeker gezien de uren is het geen aanrader als je heel veel reistijd hebt ;).

Ik zit er ook aan te denken enkele ADV dagen op te nemen om ergens te gaan helpen tijdens de verkoopdagen. Echter moet er dan wel iemand hulp nodig hebben. Dus mocht er iemand in de omgeving van Doetinchem of eventueel Apeldoorn(vriendin) hulp nodig hebben dan hoor ik het graag. Manier van vergoeding valt over te praten. Ben in het bezit van een rijbewijs en heb aardig wat ervaring in de detailhandel.

zit er ook aan te denken om een keer ergens mee te lopen. Weet iemand trouwens wat de leeftijdsgrens is? 16 of 18?

zit er ook aan te denken om een keer ergens mee te lopen. Weet iemand trouwens wat de leeftijdsgrens is? 16 of 18?

Het ligt eraan wat je doet binnen die winkel. Als je niet zelf met het vuurwerk in aanraking komt geldt de wettelijke minimum leeftijd om te mogen werken. Kom je wel met vuurwerk in aanraking dan is dat vanaf 16 jaar toegestaan onder continue begeleiding van een volwassene die zelf ervaring heeft in het werken en omgaan met vuurwerk. Vanaf 18 jaar mag je volledig zelfstandig met vuurwerk werken in een winkel. Maar dit is de officiële wettelijke regeling, een winkelier/importeur kan natuurlijk bijv. bepalen dat hij alleen personeel van 18 jaar of ouder wil hebben...

Het ligt eraan wat je doet binnen die winkel. Als je niet zelf met het vuurwerk in aanraking komt geldt de wettelijke minimum leeftijd om te mogen werken. Kom je wel met vuurwerk in aanraking dan is dat vanaf 16 jaar toegestaan onder continue begeleiding van een volwassene die zelf ervaring heeft in het werken en omgaan met vuurwerk. Vanaf 18 jaar mag je volledig zelfstandig met vuurwerk werken in een winkel. Maar dit is de officiële wettelijke regeling, een winkelier/importeur kan natuurlijk bijv. bepalen dat hij alleen personeel van 18 jaar of ouder wil hebben...
Ooh, oke. Bedankt voor de informatie!! Ga ik er volgend jaar is naar kijken, want lijkt me erg leuke ervaring!

Bij vuurwerk Breda zijn ze op zoek naar een medewerker voor de verkoopdagen.

Vacature, wil jij werken in de vuurwerkbranche?

Voor het nieuwe vuurwerkseizoen zijn we nog op zoek naar vuurwerk-liefhebbers die ons graag een handje willen helpen.

Voor mensen die in de buurt wonen grijp deze mogelijkheid aan, want het is hard werken maar echt heel leuk om deze dagen met vuurwerk bezig te zijn.

Zena baarle zoekt nieuwe collega's

Zena baarle zoekt nieuwe collega's

Heb jij altijd al in een vuurwerkwinkel willen werken? Nee niet de laatste paar dagen van het jaar, maar in een echte vuurwerk winkel die het hele jaar door geopend is:):)

ZENA BAARLE is op zoek naar nieuwe collega's M/V voor hun beide winkel in Baarle Hertog.
Heb jij zin om te werken in de vetste en bekendste vuurwerkzaak van België en voldoe je aan de volgende eisen:

*Bent in de leeftijd tussen de 18 en 23 jaar. (18 is verplicht om met vuurwerk te mogen werken in België)
*Woonachtig in de omgeving van Baarle Hertog oftewel Tilburg/Breda.
*Je hebt eigen vervoer om naar Baarle Hertog te reizen.
*Bent beschikbaar in de weekenden en uiteraard de kerstvakantie.
*Je hebt een grote interesse om met vuurwerk te werken.
*Natuurlijk is het hebben van verkoop/winkel ervaring een groot pluspunt, evenals op de hoogte zijn van de artikelen van ZENA/OF.

Stuur dan een mailtje waarin je jezelf voorstelt, je motivatie en een recente foto naar [email protected] en wie weet zijn we binnenkort collega's.

(@mods....vroeger was hier apart topic voor, alleen kan ik die niet meer vinden, dus verplaatsen mag)

Ik heb laatst de praktijkdag brandbestrijding gevolgd bij een brandweercommandant.
Cursus en examens ADR en klasse 1 weer gehaald.
Dus deze jongen is weer in het bezit van het ADR certificaat voor het vervoer van vuurwerk.

Helaas ben ik te oud om te werken in Baarle-Hertog.

Maar als er iemand nog een ADR klasse 1 koerier kan gebruiken?
Of wat extra handen in een winkel of magazijn?

Ik hoor het graag via een persoonlijk berichtje!!

Heb jij altijd al in een vuurwerkwinkel willen werken? Nee niet de laatste paar dagen van het jaar, maar in een echte vuurwerk winkel die het hele jaar door geopend is:):)

ZENA BAARLE is op zoek naar nieuwe collega's M/V voor hun beide winkel in Baarle Hertog.
Heb jij zin om te werken in de vetste en bekendste vuurwerkzaak van België en voldoe je aan de volgende eisen:

*Bent in de leeftijd tussen de 17 en 24 jaar. (17 is verplicht om met vuurwerk te mogen werken in België)
*Woonachtig in de omgeving van Baarle Hertog oftewel Tilburg/Breda.
*Je hebt eigen vervoer om naar Baarle Hertog te reizen.
*Bent beschikbaar in de weekenden en uiteraard de kerstvakantie.
*Je hebt een grote interesse om met vuurwerk te werken.
*Natuurlijk is het hebben van verkoop/winkel ervaring een groot pluspunt, evenals op de hoogte zijn van de artikelen van ZENA/OF.

Stuur dan een mailtje waarin je jezelf voorstelt, je motivatie en een recente foto naar [email protected] en wie weet zijn we binnenkort collega's.

Back
Bovenaan