Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er nog vuurwerkwinkels of bedrijven die nog een werknemer kunnen gebruiken?
Ik ben 21+ in bezit van rijbewijs en momenteel bezig aan mijn opfrissing ADR klasse 1.
Voor meer info: stuur een berichtje.
![]()
zit er ook aan te denken om een keer ergens mee te lopen. Weet iemand trouwens wat de leeftijdsgrens is? 16 of 18?
Ooh, oke. Bedankt voor de informatie!! Ga ik er volgend jaar is naar kijken, want lijkt me erg leuke ervaring!Het ligt eraan wat je doet binnen die winkel. Als je niet zelf met het vuurwerk in aanraking komt geldt de wettelijke minimum leeftijd om te mogen werken. Kom je wel met vuurwerk in aanraking dan is dat vanaf 16 jaar toegestaan onder continue begeleiding van een volwassene die zelf ervaring heeft in het werken en omgaan met vuurwerk. Vanaf 18 jaar mag je volledig zelfstandig met vuurwerk werken in een winkel. Maar dit is de officiële wettelijke regeling, een winkelier/importeur kan natuurlijk bijv. bepalen dat hij alleen personeel van 18 jaar of ouder wil hebben...
Vacature, wil jij werken in de vuurwerkbranche?
Voor het nieuwe vuurwerkseizoen zijn we nog op zoek naar vuurwerk-liefhebbers die ons graag een handje willen helpen.
Intratuin Cruquius zoekt medewerkers:
http://www.intratuin.nl/winkels/int...j-intratuin-cruquius/vuurwerk-medewerker-m-v/
Nog geen tijd gehad maar ga morgen zeker reageren.
Bedankt voor het plaatsen.
je hebt toch net een nieuwe tattooshop / -job?????
Ik meende altijd dat jij bij orthen werkte 3xh....gezien je vele kennis omtrent evolution.