Eventbox 6 Elements 162s

Deze box valt echt niet om hoor! heb m ieder jaar dat ie er is al in m'n collectie gehad. je ziet m amper bewegen als die schiet.
Als je echt zeker wilt zijn ductape dan desnoods ff de cakes met elkaar vast dan houd het gewicht van de andere cakes m stabiel. dat terug in zn doosje en dan is dat wel het laatste waar je zorgen om hoeft te maken. wat je ook nog kunt doen als je meerdere cakes schiet, die er ff tegenaan schuiven als ze klaar zijn. maar nogmaals deze box heb ik nog nooit gevaarlijk zien springen ofzo. geen enkele doorlont bak trouwens.

Met het nieuwe systeem (die bundel groene lont onderaan) zou doorlonten in principe helemaal niet nodig moeten zijn.
Enige voorwaarde is dat de cakes dusdanig in je doos zitten dat de bundel van cake A die van B ontsteekt etc.
Heb zelf de fysieke lonten (reserve lont A aan hoofdlont B enz) nog wel doorverbonden voor de zekerheid maar het zou niet nodig moeten zijn.

het is in prencipe niet nodig inderdaad, ik doe het altijd wel zodat je die extra snellontjes van dat systeem voor andere cakeboxen kunt gebruiken om ze wat extra pit te geven in de doorlont verbinding.
Het is namelijk geen normale visco maar snellont en soms zijn ze grijs of roze. ze fikken goed iig!

dus de 2 hoofdlonten onderin bij elkaar en daarbij nog 1 zon kort stukje snellont met 2 of 3 tywraps aan elkaar vast. gaan ze altijd als de brandweer. dat doe ik dan ook bij cakes van bijv zena of wolff :D

Wat een topbox is dit! Laatste cake ging helaas niet vanzelf af(blijkbaar niet goed doorgelont), maar uiteindelijk nog los geschoten. Prachtige effecten en grote boeketten.

Mooi!

Heb je ervaring met het omvallen van deze box? Hoe kan je hem het beste vast zetten?

Sorry voor de late reply:) het klonk wat overdreven, maar jullie hebben gelijk.
Ik heb deze een keer tegen het trottoir aangezet. Niet omgevallen of dergelijks. Maar 1-tje verschoof een beetje :) (stabiele ondergrond).

Ook ontzettend genoten van deze box.
Stond niet op de planning, maar tijdens de verkoop dagen er los bij mee genomen.
Zeer zeker geen spijt van gehad, wat een geweld in de straat zeg.

Haha hier exact hetzelfde Wesley...
Was 1 van de toppers van de avond. En ik had zo'n 15 doorlont boxen, dus dat zegt genoeg. Topper!!

We hadden deze dit jaar voor het eerst (2x) en ik moet zeggen absoluut een gave bak :)

nr 1

nr 2

Laatst bewerkt:
Nu voor 125 euro bij Orthen. Dat is een prima prijs voor deze bak toch? In het najaar hebben deze boxen altijd een minimumprijs (169) maar blijkbaar kan daar nu wel wat van af;-) voor minder ga ik hem niet vinden denk ik.

Heel gaaf filmpje van deze prachtige box Steef-Kaboom, bedankt daarvoor.
Eens kijken of hij ook dit jaar weer binnen het budget past.

Dat klopt ook helemaal, je weet nooit 100% zeker welke je hebt, maar ben nog geen slechte tegen gekomen.

Vraagje.

Ik heb nog een 6 elements liggen en tot mijn verbazing zie ik dat de letters op de cakes wel kloppen, abcdef. Maar de letters op het label aan de zijkant kloppen niet(achter: ART. N0. 920 staat nog een letter). Hier staat bij 3 cakes de letter A, 1 keer B en 2 keer C.
Ik ben dus bang dat ik 3 keer de eerste cake heb en dat er voor de rest ook niets van klopt. Iemand die hier meer van weet en mij zekerheid kan geven?

Heeft iemand deze nog geschoten en gefilmd afgelopen O&N?
Heb nu verschillende jaren de immortal gold geschoten, blijft ook een topper maar wil wel eens wat anders. Aangezien deze toch een slordige 25% van mijn budget gaat opslokken ben ik dus op zoek naar een recente film vanuit de straat

Back
Bovenaan