ReVeRerS's Movie Topic 2015

Lekkere stooksessie van de Cobratrate #4 . Een goede knaller zonder gips.

Ik heb de forum regels nog even nagelezen voordat ik weer strafpunten krijg.

Het vermelden van prijzen van zwaar (knal)vuurwerk is verboden, deze berichten zullen dan ook verwijderd worden. Zwaar knalvuurwerk mag enkel besproken worden tot 50 gram knalsas, knallers met meer dan 50 gram knalsas zullen enkel in een gesloten topic worden weergegeven. Tevens zullen topics over salutes en lawinepijlen gesloten worden

Laatst bewerkt:
ook is de tijd genomen om door jouw Topic te bladeren/zappen/schuiven,hoe je het ook noemen wilt.Zitten best mooie filmpies tussen met gave producten zoals de Shells en natuurlijk Blackboxx cake's,bedankt in ieder geval :D

Professionele vuurwerkcakes mogen besproken worden tot en met een kaliber van 2 inch. Alles met een groter kaliber dan 2 inch mag niet besproken worden.

Films van professioneel vuurwerk staan wij toe voor vuurwerkcakes met een kaliber van maximaal 2 inch. Wij verwijderen de films van professioneel vuurwerk zoals vuurwerkcakes met een kaliber groter dan 2 inch of shells waarbij aannemelijk is dat het vuurwerk is aangestoken door particulieren.
Moderators van Vuurwerkcrew.nl beoordelen dit. Wij zullen een film ook verwijderen wanneer het fragment een onderdeel is van een compilatie en waarbij het aannemelijk lijkt dat het is afgestoken door particulieren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb zelf het lef niet om ook maar een pijltje de lucht in te schieten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had nog wat ouder video materiaal op mijn HD. Hierbij nog de backstage tour van de Zena Trophy 2014.

HIerbij nog mijn compilatie van het Pyroforum 2016 @Bochum samen met Pyro-Art en Pyro-Channel
Geen dikke bommen dik keer maar een bescheiden demo. Ik heb de mooiste dingen eruit gehaald. Duurt toch nog een half uurtje.

Hahaha die 1000 grammer wat een grap. Goed bedacht!! Ik dacht eerst huh zelfmaak op t forum?? Dus fronste met mijn wenkbrauwen en daarna dacht ik wtf ga jij doen een weigeraar oppakken, wat een lef en daarna heel hard lachen mooi man!

Back
Bovenaan