Vuurwerkland Outlet Groningen

vroeger toen ik in nieuw-roden woonde dan had ik het wel geweten , maar woon nu iin rotterdam heb geen vervoer dus dan houd het al gauw op

Zelfs geen vaste lasten?

Same here (maar er zijn ook andere prioriteiten als boeken en filmfestival :wink: ). Ik zie in mei wel weer als 't vakantiegeld binnenkomt :wink:

Naast de vaste lasten en het standaard bedrag dat ik spaar. Moeten wel reëel blijven ntuurlijk :p

Zat zonet even op de website te kijken en ze zijn al aan het vullen!!

Wat een prijzen zeg! Ik ben benieuwd wat er nog meer allemaal bij komt :D

Rubro is een sellout merk geworden...
Hoe bedoel je? Verklaar je nader.

Rubro heeft gewoon top producten hoor, dat mag gezegd worden. Die kunnen met gemak in het rijtje beste importeurs als ze de kwaliteit van hun producten weten te behouden. Iets wat ze tot op heden aardig goed is gelukt.

Immortal Gold 100,- euro, Event Box 4 Seasons 70,- euro, enzovoorts.
Wat een prijzen... :shocked:

Helaas geen auto dus geen deelname aan deze actie.

Als dit soort bakken voor dit soort prijzen verkocht worden, wat is de inkoopprijs dan wel niet. Je wil dit niet met verlies verkopen lijkt mij. Ik las ergens inkoopprijs is ongeveer 1/3e van de adviesprijs.

Jeetje, wat een prijzen zeg, helaas woon ik niet in de buurt, maar voor een Immortal Gold, 4 Seasons, Addicted to Gold, 6 Elements, Havana Palm Tree en Horizon Z-3 is een 509 euro well spend :p. 12 kilo gekooid kruit!

Goed, nog een Buurtassortiment, 2x Event Signal V-5 erbij en 1x lasersticks, 14 kilo, en een mooi rond bedrag van 600 euro.

vraag me af waarom deze prijzen in het zuiden des lands niet kunnen worden gehanteerd, b.v. bij
Haokan of TP shop.
is een stuk dichter bij huis,is er geen mogelijkheid om een afhaalpunt in brabant te realiseren

Back
Bovenaan