Solar Storm [Spectacle Show-100]

Ondanks dat ie volgens mij niet helemaal is zoals in de beginpost vind ik dit echt de beste bak die ik heb gehad afgelopen jaar! Het is echt een prachtige box die redelijk aan de prijs is maar je krijgt er wel een geweldig stukje vuurwerk voor terug. Ik vrees dat dit voor 2016 een hardloper gaat worden :)

Man, hij is 3x beter als in het China filmpje, wat baal ik er van dat ik deze niet heb meegenomen. zoals die dit jaar geweest is krijg je m nooit meer.

Man, hij is 3x beter als in het China filmpje, wat baal ik er van dat ik deze niet heb meegenomen. zoals die dit jaar geweest is krijg je m nooit meer.

Jazeker wel.
Dit word besproken met onze leverancier.
Enige verschil is dat er of wat meer lift in zit of de tubes wat langer zullen zijn.

Verder zullen de boxen door meerdere winkels kunnen worden besteld.
Vallen dus buiten de exclusiviteit.

gr
Evolution Fireworks

Jazeker wel.
Dit word besproken met onze leverancier.
Enige verschil is dat er of wat meer lift in zit of de tubes wat langer zullen zijn.

Verder zullen de boxen door meerdere winkels kunnen worden besteld.
Vallen dus buiten de exclusiviteit.

gr
Evolution Fireworks

Zorg er dan wel voor dat er niet ineens teveel lift charge in komt te zitten. Ik zie het stiekem alweer gebeuren: 2016 batch heeft enorme stijghoogte om er zeker van te zijn dat er geen afkeur plaats zal vinden...dus minder wow-factor. Zo ging het ook met de tweede (en derde) lading bakken van de Thunderstorm lijn, van oorsprong pareltjes, al waren de doorgevoerde veranderingen toen van iets andere aard. Neemt niet weg dat de kwaliteit dit jaar voor de tweede keer niet overhield.

In het filmpje van Ghost...simpelweg WOW! Dan zou ik er zonder twijfel zo meerdere afnemen...maar ik houd mijn hart vast voor de volgende batch. Op de gok iets kopen doe ik niet meer. Hopelijk heb je de fabrikant dit jaar wat beter onder controle, en zien we eind dit jaar deze bak(ken) gewoon weer in deze ontzettende kwaliteit terugkomen. Dan sta ik met een brede glimlach vooraan in de rij :wink:.

Wat een geweldige box zeg, puur genieten dit.
MAchel, hou er maar vast 2 achter voor dit jaar :wink:.

En nu dit filmpje van Ghoost gezien, damn, wat een bakken, niets teveel gezegd begin januari!
Wat ontzettend jammer dat het niet bekend was voor de jaarwisseling, dan had ik sowieso deze ergens gaan halen, maar denk dat ie dan volledig uitverkocht zou zijn hehe.
Hopen dat de kwaliteit gelijk blijft, dan komt ie er gegarandeerd bij!

Ik had het gezien, thnx. Maar stiekum verwacht ik ze in Huizen ook nog wel masr dat is tijdelijk even afwachten, maar mocht Patrick ze kunnen leveren dan ook weer 2 om 2 :ssst:

Sluit ik me ook bij aan hoop dat Patrick nog komt met dat bericht, maar laat hem eerst lekker genieten van zijn gezin, dan is t voor mij ook 2 om 2 als t kan...

Ik heb er ook nog 1 in de reservering bij Patrick staan,maar 2 van deze parels is niet erg:D
De eerste gisteren bij BredaVuurwerk besteld.

Ik had het gezien, thnx. Maar stiekum verwacht ik ze in Huizen ook nog wel masr dat is tijdelijk even afwachten, maar mocht Patrick ze kunnen leveren dan ook weer 2 om 2 :ssst:

ik heb eigenlijk van alles 2 stuks of meer, maar dit heeft meer te maken hoe ik mijn pallet bouw, en alles in V vorm afsteek.

Het liefst haal ik alles ook bij een verkooppunt, en in dit geval Vos in Huizen, ik ben er afgelopen jaar voor het eerst geweest, en dit is een blijvertje voor mij.

Ik heb er ook nog 1 in de reservering bij Patrick staan,maar 2 van deze parels is niet erg:D
De eerste gisteren bij BredaVuurwerk besteld.

Laatst bewerkt:
Komen alle producten uit de zelfde fabriek? Deze heeft namelijk een top kwaliteit evenals de 120, maar veel andere nieuwkomers zijn kwalitatief toch zwaar ondermaats.

evolution inderdaad, Fast&Furious Lijn onder andere. Maar het fairytail assortiment is dan weer heel goed...de producten of productie lijken niet constant. Derhalve de vraag of alle producten uit 1 en de zelfde fabriek komen.
wat voor nieuwkomers zijn onder de maat bedoel je? van evolution?

Back
Bovenaan