Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik heb meerdere mensen gehoord over verschillen tussen de bestel bok die zij thuis geprint hebben en de pakbon bij Valk. Lijkt mij ergens een foutje in het systeem te zitten.

Gister in Rijssen m'n vuurwerkmania bestelling opgehaald. Het was er erg rustig om 11.00uur.
En m'n spullen stonden al klaar, op 1 doorlont box na die niet geleverd was.
Na een telefoontje van een medewerker naar de baas en een aantekening op m'n bon ben ik naar Nijverdal gereden. Waar ik samen met Rene tot een prima oplossing ben gekomen.

Daar was het echter wel volle bak!
En meerdere mensen die terug liepen omdat er 1 of meerdere cakes ontbraken. Iedereen stond buiten z'n bestelling te controleren en het werd wel keurig opgelost gelukkig!

Wat ik nu net meemaak, ik werd net gebeld door Valk of ik mijn vuurwerk al opgehaald heb. Ja dat heb ik. Mijn voorbestelling werd terplekke daar bij elkaar gepakt maar er bleek dus al iets voor mij klaar te staan waar ze net achter zijn gekomen. Als ik in feite nee had gezegd had ik dus nog een keer dezelfde bestelling gratis kunnen meenemen. Als je bon is afgegeven is de bestelling toch afgerond neem ik aan. Ga ik toch als een goudeerlijke jongen het nieuwe jaar in. Goede jaarwisseling alvast mensen van Valk :bye:

Wat ik nu net meemaak, ik werd net gebeld door Valk of ik mijn vuurwerk al opgehaald heb. Ja dat heb ik. Mijn voorbestelling werd terplekke daar bij elkaar gepakt maar er bleek dus al iets voor mij klaar te staan waar ze net achter zijn gekomen. Als ik in feite nee had gezegd had ik dus nog een keer dezelfde bestelling gratis kunnen meenemen. Ga ik toch als een goudeerlijke jongen het nieuwe jaar in. Goede jaarwisseling alvast mensen van Valk :bye:

Hahahah:).
Dat had ik ook.Of ik mijn karton Big-19 wel had ontvangen.Deze waren momenteel op.
Dan kan je inderdaad nee zeggen,maar inderdaad,eerlijkheid duurt het langst.

Zegt wel iets over hoe het daar momenteel gaat, jammer hoor.
Rene moet hier een paar verkopers vandaan halen, zijn mensen met kennis

De sfeer is hoe je het er zelf van maakt toch? Onervaren verkoopmedewerkers zie je ook bij andere vuurwerkwinkels... Valk mist wat enthousiasme in mijn ogen...

Zegt wel iets over hoe het daar momenteel gaat, jammer hoor.
Rene moet hier een paar verkopers vandaan halen, zijn mensen met kennis

Ik heb de 29e mijn bestelling opgehaald en alles klopte.Wel was er ruw omgegaan met mijn Freestyle 500 en ik vroeg het jochie om de cakes en te controleren en die wist zeker dat er een kooi omheen zat.Ik zei snij de doos maar ff open want er zit geen kooi omheen en dan weten we het zeker.Er zat dus geen kooi omheen en de cakes waren nog heel.De doos was te slap voor 25 kilo en te zwaar voor de jonge verkopers.Ik snap dat deze jongens weinig kosten en eventueel goede bekenden of familie zijn maar in deze moeilijke tijd zou ik toch kiezen voor een betere service.Laat het inpakken van het vuurwerk over aan mensen die er meer kennis hebben van wat er te koop is.En pak de bestellingen in dozen..Die zijn er zat want alle cakes komen ook uit dozen.

Tip.....ik print mijn bestelbon altijd 2x uit controleer thuis of al mijn bestellingen er op staan en controleer dit ook in de winkel..Ik vermeld ook altijd bij opmerkingen dat als een product niet op voorraad is dat ze mij dan z.s.m moeten berichten via mail of telefoon.

Hopelijk gaat het dit jaar beter.

Hele goede service gaat vaak niet samen met hele lage prijzen ... Uitzonderingen daargelaten. Het verschil moet ergens gemaakt worden.

Hele goede service gaat vaak niet samen met hele lage prijzen ... Uitzonderingen daargelaten. Het verschil moet ergens gemaakt worden.

Dat zal best maar cakes die beschadigd zijn of uit elkaar vallen van ellende is zwaar onnodig.
Daar kan je ook wel op een normale manier mee omgaan.

Dat kan maar een paar goede verkopers betaald zich over de 3 dagen terug.Klanten die naar een ander gaan omdat het daar beter geregeld is dat is verlies.Ik zou zeggen betaal de medewerkers in vorm van eem cheque waar ze tegen de inkoopprijs vuurwerk voor kunnen kopen..Die prijs is 70% a 80% van de adviesprijs..Liever meer kanten en een duurder personeel dan goedkoper personeel en minder omzet lijkt mij.
Valk is groot genoeg om dit gat op te vangen..Ze verkopen met vuurwerkperdoos echt veel en dat is veel minder werk als de normale bestellingen.
Het vervoer van de bunkers naar het verkooppunt kan ook goedkoper..Ik ben zelf vrachtwagenchauffeur en vanuit Kampen ook vuurwerk gereden en daar hoor je wel een wat ;-)

Laatst bewerkt:
Ik had hier in eerste instantie een vrij uitgebreide tekst staan, maar heb deze een beetje ingekort. Ik snap best dat er teleurstellingen zijn bij sommige mensen. Beschadigde producten is vast niet iets dat 'expres' gebeurd. Rene is een echte vuurwerk kenner en liefhebber en zal dit ook niet goedkeuren.

Voor ik verder ga wil ik kwijt dat Valk het dit jaar ongekend druk heeft gehad. Ik geloof dat hij nog nooit zoveel bestellingen had gehad (aantal bestellingen, de hoeveelheidvuurwerk en € heb ik geen idee van) als dit jaar. Ga er maar vanuit dat het dus een paar dwaze dagen daar in die bunkers zijn geweest...

Ik meende mij te herinner dat er 2 jaar terug ook beklaag was over gooien met dozen etc. Volgens mij is dit vorig jaar allemaal wel netjes gedaan. Blijkbaar is dit dit jaar weer een beetje in het oude gevallen. Jammer, maar ik weet zeker dat wanneer Rene hier meeleest, er volgend jaar iets aan gedaan wordt.

Valk is een familie bedrijf en zo ook het personeel. Veel dingen gaan in vertrouwen en dat is blijkbaar onderling goed aanwezig. Dat het op vuurwerkkennis her en der ontbreekt is volledig waar. Ik heb daar eens over gepraat en één van zijn personeelsleden heeft aangegeven eens een avondje met mij op vuurwerkcrew te willen rond surfen om meer product/importeurkennis op te doen. Met name om awkward situaties over vervangartikelen te voorkomen.

En Rene_vuurwerk, een vrachtwagen volproppen is natuurlijk goedkoper, maar ik kan mij ook de boetes uit de wet herinneren voor een te vol beladen bestel busje... Wat zal die dan wel niet zijn voor een vrachtwagen? Daarnaast leent de locatie in Nijverdal zich totaal niet voor een vrachtwachtwagen transport.

Over het niet kloppen van bestelling kan ik kort zijn, dit zou niet mogen. Nu weet ik zelf dat het bestel systeem ook nog wel eens voor hekel puntjes zorgt en dat het soms met de toelevering van producten lastig is om de bestellingen samen te stellen. Soms maakt je gewoon op 28 Dec een bestelling compleet, waarvan de 29e om 5h het laatste item binnen komt. Dit zijn dan van die puntjes die er snel insluipen.

Afijn, zoals ik zij waneer Rene hier meeleest, zal hij er ongetwijfeld mee bezig gaan.

Ik heb het ook niet over het vol proppen van een vrachtwagen gehad..En vanuit Kampen gaat ook het meeste met een busje.Ik bedoel te zeggen dat bepaalde stappen in het hele proces goedkoper en beter kunnen zodat de klant tevreden is en het jaar erop weer een bestelling plaatst.

Ik heb het ook niet over het vol proppen van een vrachtwagen gehad..En vanuit Kampen gaat ook het meeste met een busje.Ik bedoel te zeggen dat bepaalde stappen in het hele proces goedkoper en beter kunnen zodat de klant tevreden is en het jaar erop weer een bestelling plaatst.

Je haalde zelf aan dat je vrachtwagenchauffeur bent en zelf ook vanuit kampen had gereden. logies dat ik een aanname doe, dat jij het over vrachtwagen transport hebt? :p Afijn, jou suggestie is al deels gemaakt, door hun eigen bunkers in Duitsland af te staan en nu bunkers dichterbij Nijverdal te gebruiken, waardoor de reistijden/afstanden als minimaal zijn geworden.

Daarom is deze feed back alleen maar goed, blijft een top zaak en dat wordt ook vaak gezegd en dan komen er ook wel eens andere reacties voorbij.

Ondanks een aantal beschadigde potten, gewoon goed geholpen bij Valk.

Helaas was er bij de Ice Queen van Evolution geen lont te bekennen. Hier kwam ik pas achter om 00:00 uur. Ik heb alle papier verwijderd, geen lont. Ik heb zelfs een tube verwijderd, nog steeds geen lont te bekennen... Fabrieksfoutje? Ik heb in ieder geval Rene al een mail gestuurd, maar ik heb nog niet van hem gehoord.

Back
Bovenaan