Freakactie Vuurwerk Huizen 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super actie! denk wel dat ik nog wat mee pak in de losse verkoop! fijne feestdagen alvast en succes met de verkoop

Moet wel erbij vermelden dat het wel voor pr cakes geld en niet nog hele bestellingen omdat ik er dan niet meer op kan inspelen qua inkoop.
Dan hoor ik het liever van te voren zodat we kijken of we het in een ander jasje kunnen stelen.

Dit jaar voor het eerst hier besteld, het is misschien niet veel, maar wel meer als vorig jaar, en dat met hetzelfde budget!
Top winkel met mooie freakprijzen en service! :thumbup:

Wij hebben nog 4 x Wasp en 3 x Amazing Fountain gevonden.
Deze zijn te bestellen via www.vuurwerkhuizen.nl met 20% korting!

Wil je de bestelling toevoegen aan een andere bestelling, kies dan een willekeurig afhaaltijd en vermeld bij notities "toevoegen aan freakbestelling"

Dit zijn de laatste aantallen van deze cake's op=op!

Dit jaar voor het eerst hier besteld, het is misschien niet veel, maar wel meer als vorig jaar, en dat met hetzelfde budget!
Top winkel met mooie freakprijzen en service! :thumbup:

Dit jaar ook voor het eerst hier besteld - redelijk wat denk ik zelf ;)

Zeer goede service van Patrick ervaren tot nu toe - tot nu toe een aanrader!

Vers van de pers!

Wij zullen tijdens de verkoopdagen heel beperkt een deel van de Underground producten verkopen!
Deze items zijn niet te bestellen/reserveren en OP = OP!

Zo, wij zijn op dit moment bezig met de laatste voorbereidingen voor de verkoopdagen. Onze sfeervolle showroom is gereed om morgen lekker aan de bak te gaan! Mocht je vandaag alvast een kijkje willen nemen dan kan dat tot 18:00 uur.

Namens het team van Vuurwerk Huizen willen wij jullie fijne verkoopdagen wensen en tot ziens bij het afhalen!

Ik heb ook alles weer binnen, net als vorig jaar weer top hier!! Lkkr rustig, bestelling wordt met je nagelopen, parkeren pal voor de deur en als alles veilig in de auto staat nog op het gemak een bakje koffie drinken!! Het hele Vos team maar vooral Patrick bedankt weer voor de goede zorgen!! Ben je opzoek naar een winkel met een goed assortiment mooie prijs, freak acties en vooral prima service dan moet je hier je spullen halen!! Top winkel, Thnx nogmaals Patrick

Vanmorgen voor het eerst bij Vos geweest.
Ik verwachtte wat drukte maar niets was minder waar. Direct aan de beurt en goed maar vooral vriendelijk geholpen.

Bedankt en tot volgend jaar!

Ook ik heb mijn vuurwerk vanmorgen opgehaald bij Patrick en crew in Huizen bij Vuurwerk Huizen. Heerlijke sfeer, lekkere koffie en een praatje maken over onze hobby maken het tot een feest weer om ons vuurwerk weer op te halen. Topservice en alles was aanwezig. Patrick en crew super bedankt weer en tot een volgende keer! Klassewinkel....

Dank voor de complimenten en leuk even de meeste van jullie "gesproken" te hebben!

Overigens hebben wij nog steeds voldoende voorraad van de Cruel Traction en Return of the Phoenix !

Top service weer vuurwerk Huizen, Patrick alleen even gezien dus niet kunnen spreken maar ook Bas echt top geregeld allemaal jongens! Tot volgend jaar en heel nice dat ik nog een Return of the Phoenix heb kunnen bemachtigen! :D

Wij hebben nog 2 x beyonder en 2 x strike force gevonden in de voorraad.
Als dit iets voor je is laat het dan even weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan