Herman de Haan Vuurwerk

Bij deze ook van mijn kant de beste wensen voor het team van Herman de Haan! Kortingen waren weer lekker en het vuurwerk was top, goed geregeld allemaal!

Ik heb het in het actie topic ook al gedaan, maar toch. Ik wil Jan Willem en het team van HdH bedanken voor de mooie kortingen en de goede service! Echt top, en natuurlijk een goed en gezond 2014 toegewenst.

Is het eventueel nog een optie om te kijken of je de Pangu collectie kan opnemen in het eventuele freak assortiment dit jaar? Wat een top cakes zitten hier tussen zeg.. Pfff.. Nou duimen maar! :)

Laatst bewerkt:
Beste Liefhebbers,

Dit jaar zijn wij in tegenstelling tot andere jaren minder actief qua liefhebbers. Dit omdat het veel tijd en energie vraagt gedurende het jaar om diverse klanten goed en tijdig te kunnen helpen, daar waar de tijd op dit moment elders aan besteed moet worden. TOCH hebben we nog bergen vuurwerk en zijn wij wel bezig met de voorbereidingen voorkomend seizoen. Die voorbereidingen brengen met zich mee dat er wel het één en ander buiten de al eerder openbaar gemaakte voorraadlijst verder afgeprijsd worden.

De volgende artikelen zijn via [email protected] te reserveren. Let wel, het zijn kleine aantallen! Mail tijdig om teleurstellingen te voorkomen. De bestellingen worden enkel op werkdagen verwerkt! annuleren is niet mogelijk, betaling dient na bevestiging te worden voldaan.

Ik denk dat dit er een beetje mee te maken heeft.
greetzz

Beste,

Herman de Haan Vuurwerk verkoopt dit jaar wederom selecties van Wolff Vuurwerk, Rubro Vuurwerk en Royal Fireworks. Daarnaast hebben we nog een 4e importeur die we later in het jaar bekend maken.

Hee JW, ik begrijp dat het ontzettend druk is. Ik heb je bericht gezien wat betreft het minder aandacht besteden aan freaks. Kan ik hier uit opmaken dat er geen freaklijst komt ?
Hoor graag van je

Frans Welmers

Hee JW, ik begrijp dat het ontzettend druk is. Ik heb je bericht gezien wat betreft het minder aandacht besteden aan freaks. Kan ik hier uit opmaken dat er geen freaklijst komt ?
Hoor graag van je

Frans Welmers

Hier ben ik ook nieuwsgierig naar.

Wij gaan dit jaar inderdaad geen grootschalige actie meer op touw zetten. Wel is het mogelijk om een mail te sturen met artikelen die je graag hebben wilt. Dan kan ik daar eventueel een aanbieding van maken. Die mail kun je sturen naar [email protected]

Ik zie dat de website geheel vernieuwd is en het ziet er allemaal veelbelovend uit. Alleen je kan volgens mij nog niet bestellen... Ziet er mooi uit!

Jan Willem bedankt voor het goede contact, bedankt voor de snelle levering en de topprijzen en producten. Tot volgend jaar.

En dan geen dummy he ;) Hahaha

Back
Bovenaan