Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Verkopen jullie dit jaar ook de panter en de sniper van Dynasty ?
En komt Hardix nog in het assortiment ?
Beste Liefhebbers,
Dit jaar zijn wij in tegenstelling tot andere jaren minder actief qua liefhebbers. Dit omdat het veel tijd en energie vraagt gedurende het jaar om diverse klanten goed en tijdig te kunnen helpen, daar waar de tijd op dit moment elders aan besteed moet worden. TOCH hebben we nog bergen vuurwerk en zijn wij wel bezig met de voorbereidingen voorkomend seizoen. Die voorbereidingen brengen met zich mee dat er wel het één en ander buiten de al eerder openbaar gemaakte voorraadlijst verder afgeprijsd worden.
De volgende artikelen zijn via [email protected] te reserveren. Let wel, het zijn kleine aantallen! Mail tijdig om teleurstellingen te voorkomen. De bestellingen worden enkel op werkdagen verwerkt! annuleren is niet mogelijk, betaling dient na bevestiging te worden voldaan.
Hee JW, ik begrijp dat het ontzettend druk is. Ik heb je bericht gezien wat betreft het minder aandacht besteden aan freaks. Kan ik hier uit opmaken dat er geen freaklijst komt ?
Hoor graag van je
Frans Welmers