Doorlont projecten - Foto's

Yes! Eerste Doorlont projectjes zijn weer klaar!

Een knettermat (480 ratellinten, 10,85 meter en als het goed is om en nabij 5 minuten)
image.jpg

En een knetterfonteintrein.
image.jpg

Persoonlijk vind ik dit soort topics alleen maar voer voor de media. Kunnen ze mooi misbruik van maken. Ik zie de koppen al staan. "Geknutsel met consumenten vuurwerk" .

Ik vind persoonlijk, als we hier al moeilijk over gaan doen, kan je net zo goed onderhand het forum dicht gooien.

Waar slaat dit nou weer op. Maar niet zeiken als deze foto's straks in de krant gebruikt worden.
Knutsel maar lekker door. Doorlonten mag gewoon niet. Net zo als professioneel vuurwerk niet mag. Als je toch voor de traditie gaat en geen verbod wil moet je dit ook niet doen. Maar ja dan kom ik waarschijnlijk op een gevoelig onderwerp bij de meesten hier. Ga maar lekker door met foto's hier op het forum zetten van woonkamers vol met vuurwerk. Ik zeg goed bezig.
Het forum heeft iets meer inhoud dan alleen doorlonten van cakes. Maar misschien kijk jij alleen maar naar dit soort topics.Moet je straks ook niet zeuren als ik een profcake afsteek.

Reverser. Een aantal post terug schrijf je o.a.

dat je de 31e aar Duitsland gaat voor vuurwerk.
Je projectjes maakt.
je illegaal prof. Spul afsteekt.

en ik weet zeker als ik verder terug ga je ook wel met meer uitspraken komt dat eigenlijk niet kan. Dus voordat je de moraalridder hier gaat uithangen (waar hebben we het over?) Kijk eerst naar jezelf. Jouw laatste post zijn zo specifiek op dit soort onderwerpen gericht dat het op propaganda lijkt in de zin van "kijk politie, ik doe niks verkeerd dus kom a.u.b. niet bij mij langs."

Reverser. Een aantal post terug schrijf je o.a.

dat je de 31e aar Duitsland gaat voor vuurwerk.
Je projectjes maakt.
je illegaal prof. Spul afsteekt.

en ik weet zeker als ik verder terug ga je ook wel met meer uitspraken komt dat eigenlijk niet kan. Dus voordat je de moraalridder hjer gaat uithangen (waar hebben we het over?) Kijk eerst naar jezelf. Jouw laagste post zijn zo specifiek op dit soort onderwerpen gericht dat het op propaganda lijkt in de zin van "kijk politie, ik doe niks verkeerd dus kom a.u.b. niet bij mij langs

Ik ben geen moraalridder. Ik druk sommige met de neus op de feiten hier op dit forum, dat zijn de echte moraalridders/huichelaars met hun slap ge*** over pro vuurwerk dat dat niet mag en zelf het huis vol hebben liggen met hun doorlont projectjes en illegaal spul. Die uitspraken van mij zijn ook sarcastisch bedoeld. Ik heb altijd procakes en dat zal ook wel zo blijven. Maar ik kom daar voor uit. De rest ***t maar een eind weg.

Ik ben geen moraalridder. Ik druk sommige met de neus op de feiten hier op dit forum, dat zijn de echte moraalridders/huichelaars met hun slap ge*** over pro vuurwerk dat dat niet mag en zelf het huis vol hebben liggen met hun doorlont projectjes en illegaal spul. Die uitspraken van mij zijn ook sarcastisch bedoeld. Ik heb altijd procakes en dat zal ook wel zo blijven. Maar ik kom daar voor uit. De rest ***t maar een eind weg.

"De rest" dus ik ook?

Waar slaat dit nou weer op. Maar niet zeiken als deze foto's straks in de krant gebruikt worden.
Knutsel maar lekker door. Doorlonten mag gewoon niet. Net zo als professioneel vuurwerk niet mag. Als je toch voor de traditie gaat en geen verbod wil moet je dit ook niet doen. Maar ja dan kom ik waarschijnlijk op een gevoelig onderwerp bij de meesten hier. Ga maar lekker door met foto's hier op het forum zetten van woonkamers vol met vuurwerk. Ik zeg goed bezig.
Het forum heeft iets meer inhoud dan alleen doorlonten van cakes. Maar misschien kijk jij alleen maar naar dit soort topics.Moet je straks ook niet zeuren als ik een profcake afsteek.

Ik vind doorlonten meer een gedoogbeleid. En overdrijven is ook een vak natuurlijk.

Voordeel van doorlieten voor mij is dat de boel nooit omvalt, alles staat stevig.
Zolang er gebruik wordt gemaakt van de reserve lont zie ik het probleem niet

Een cake is ook niets anders dan tubes doe doorgelont zijn. Als je er fatsoenlijk mee om gaat vind ik dit ook meer onder het kopje gedoogbeleid vallen (kijk naar de opkomst van de cakeboxen)

Het feit dat doorlonten verboden is en GEEN gedoogbeleid is komt omdat je geen controle meer hebt over de producten. Wanner iets verkeerd gaat kun je het niet meer stoppen! En nu niet gaan roepen ik ren er dan snel erheen om lontje door te knippen ;).

Overigens mooi voer voor de politie haha. Zie zo al meerdere projecten die zwaar of de 25 kilo komen naast het feit dat doorlonten dus verboden is.

Dat er op meerdere cakes 2 Londen zitten heeft met veiligheid te maken in geval een cake niet volledig afgaat ook hierover staat duidelijk in de keuringspapieren dat het niet voor doorlonten toegestaan is.

Dat iedereen het doet heeft puur te maken met het feit omdat het kan en niet omdat het mag. Wildplassen mag ook niet maar wordt ook gedaan haha. Zolang de kans zeer klein is dat je gepakt wordt doet iedereen het. Wordt je gepakt dan krijg je een boete en moet je ook niet zeuren :)

Hallo allemaal,
Even een vraagje, ben bezig met een doorlontproject met thunderkings (ongeveer 60). Maar hoe kan je het best het lont laten lopen tussen de thunderkings, zodat je een beetje tempo erin hebt en aan het einde een soort finale? Deze finale bestaat uit meerdere schoten tegelijk

Hallo allemaal,
Even een vraagje, ben bezig met een doorlontproject met thunderkings (ongeveer 60). Maar hoe kan je het best het lont laten lopen tussen de thunderkings, zodat je een beetje tempo erin hebt en aan het einde een soort finale? Deze finale bestaat uit meerdere schoten tegelijk

Zorgen dat er meerdere rijen tegelijk gaan, of lont gebruiken met verschillende snelheden

Back
Bovenaan